دانلود بازی بحران موتور کراس برای اندروید MOTOCROSS MELTDOWN 1.0.1

MOTOCROSS MELTDOWN

MOTOCROSS MELTDOWN یک بازی مسابقه موتور سواری فوق العاده زیبا و جالب است که استودیوی Glu آن را برای اندروید بصورت رایگان منتشر کرده است و مثل همیشه در اولین فرصت آن را بصورت کامل برای دانلود در سایت نیو فور اندروید قرار دادیم. برای یک موتور سواری هیجانی و اکشن آماده باشید، پدال گاز را برای رسیدن به سرعت پرش های بلند و حرکات خوش استایل تا آخر بچرخانید و تبدیل به قهرمان شکست ناپذیر شوید. حریفان آنلاین را به چالش بکشانید و یا در قسمت تک نفره به رقابت بپردازید مانند بخش های موتور کراس، فری استایل و… تا بتوانید ساعت های خوشی را برای خودتان رقم بزنید.

– تصاویری ستودتی و خیره کننده: کیفیت HD فوق العاده دقیقا شما را داخل پیست قرار می دهد هر پرشی، هر تصادف و حرکتی با وضوح بسیار زیبا طراحی شده است درضمن محیط بازی بصورت 3 بعدی طراحی شده است تا لذت مسابقات دوچندان شود.
– حرکات متوع و هیجان انگیز: در بخش مسابقه فری استایل حرکاتی دیوانه وار انجام دهید و با ارتقا حرکات امتیازات بیشتر کسب کنید.
– تبدیل شدن به یک موتور سوار حرفه ای: راکب خود را آماده کنید و وارد مبارزه با افراد مشهور حقیقی شوید. لباستان را طراحی کنید و با اسپانسر هایی چون Metal Mulisha، Monster Energy، GoPro قرار داد ببنید و مثل حرفه ها رفتار کنید.
– موتورتان را سفارشی کنید: موتور خود را با بیش از 800 بخش مختلف ارتقا دهید ولی برای انجام ارتقا استراتژی داشته باشید تا رقبا را در غبار پشت سرتان جا بگذارید.

بازی MOTOCROSS MELTDOWN با بیش از 5 میلیون بار دانلود و نصب و همچنین دریافت بیش از 108 هزار امتیاز 5.0 از 5.0 در گوگل پلی توانسته است امتیاز فوق العاده 4.0 را به خود اختصاص داده است و نام خود را در بین بهترین بازی های اندرویدی قرار داده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی قطار نسخه کریسمس Train Crisis Christmas 1.1.3

 دانلود بازی قطار کریسمس 2014

بازی های اندروید 2014

 آِیا می خواهید با با دانلود بازی بسیار زیبا و فوق العاده کریسمس 2014 مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟برای یک سفر هیجان انگیز در عید کریسمس 2014 آمادگی دارید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی بازی Train Crisis Christmas همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

سفر با Train Crisis Christmas ادامه پیدا می کند ! از نسخه ی کریسمس بازی زیبای Train Crisis HD لذت ببرید. با دقت به تمامی جوانب بازی ، هدایای کودکان را در زمان هایی خاص به دستشان برسانید ، به همراه 24 مرحله جدید Train Crisis Christmas با محیطی رنگارنگ و شاد و جاب ، شما را تا ساعت های بسیار سرگرم می کند. یک محیط سه بعدی و جذاب با کیفیت HD که جذابیت خاصی را برای شخص پلیر ایجاد می کند. این بازی زیبا با پشتیبانی از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی و کاتالان ، در واقع دارای 18 مرحله است که 6 مرحله جدید از آن به کمک ستاره هایی که در طول بازی کسب می کنید آزاد می شوند. هم اکنون قادر هستید نسخه کریسمس بازی Train Crisis HD را با یک گرافیک رنگارنگ و بسیار دوست داشتنی از ادامه مطلب دانلود کنید. میدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر