دانلود بازی تک تیر انداز کوهستان Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.2

امروز برای شما دوست داران بازی های جنگی بازی زیبای Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.2 را آماده کرده ایم در این بازی شما در نقش یک سرباز ظاهر خواهید شد که باید به مقابله و نبرد با دشمن بروید. او نبردی سخت در کوهستان پیش روی دارد زیرا دشمن قصد حمله به کشورش را دارند و همه سربازان از جمله این تک تیر انداز باید تا آخرین قطره خونشان در مقابل این متجاوزان ایستادگی کرده و آن ها را از کشور دور کرده و تک تک این متجاوزان را به سزای اعمالشان برسانند.با ما بازی دانلود این بازی برای اندروید همراه باشید.

دانلود بازی تک تیر انداز کوهستان Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.1

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 و بالاتر

در بازی زیبای Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.2 یا همان تک تیر انداز کوهستان همان گونه که از نام بازی پیداست شما باید در نقش یک تک تیر انداز ظاهر شوید که باید به مناطق کوهستانی بروید و در آن جا به همراه سایر هم رزمانتان به مقابله با دشمنان بپردازید. دشمن به کشور شما حمله کرده و قصد دارد که سرزمینتان را تسخیر کرده و به کنترل خود در آورد به همین دلیل شما نیز باید تمام توان خود را به کار بسته و از کشورتان در مقابله حمله بیگانگان دفاع کنید ،بسیار مراقب باشید زیرا در این نبرد کوچکترین غفلت می تواند به سادگی باعث مرگ شما بشود ،سعی کنید که از بهترین مسیر ها عبور کرده و در سریع ترین زمان ممکن نشانه گیری و همچنین شلیک کنید و به این ترتیب با نابود کردن دشمنان مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. در این بازی شما قادر خواهید بود که بسته به شرایط نبرد اسلحه مورد استفاده خود را تغییر بدهید و به این ترتیب قدرت خود را در نبرد تا حد چند برابر افزایش دهید و دشمنان را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید. این بازی دارای گرافیک فوق العاده جذاب و سه بعدی می باشد که در ترکیب با گیم پلی بسیار جذاب می تواند گزینه مناسبی باشد برای پر کردن اوقات فراغت شما به خصوص اینکه در این بازی جلوه های صوتی بی نظیری بکار رفته که توانسته باه سادگی جذابیت بازی را تا حد چند برابر برای کاربران افزایش بدهد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی چراغ جادو Akinator the Genie 2.4

 دانلود بازی زیبای چراغ جادو

بازی اندروید جادویی

 

آیا دوست دارید با یک بازی بسیار سرگرم کننده و تا حد بسیار عجیب برای اندروید ، اوغات فراغت خود را بگذرانید؟ پیشنهاد می کنیم در این مطلب ، با معرفی بازی Akinator همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم با معرفی Akinator ، بازی با ذهن شما را آغاز کنیم. در این بازی شما در ابتدا به یک شخصیت فکر می کنید ، این شخصیت می تواند ذهن شما را بخواند و نام شخصی را که به آن فکر میکنید را اعلام کند ! بله درست متوجه شدید ! روال انجام بازی به این صورت است که با انتخاب نام یک شخصیت در ذهن ، سوالات Akinator از شما شروع می شود. این شخصیت با پرسش تعدادی سوال ساده نظیر محل زندگی شخص مورد نظر ، سن ، شغل و… در نهایت نام و تصویر شخص مورد نظر شما را برایتان به نمایش می گذارد. تصور نکنید این بازی فقط شامل حدس شخصیت های خارجی می شود ! شخصیت های معروف ایرانی نیز در این بازی گنجانده شده اند ، شما می توانید هر بار شخصیت های مختلفی را امتحان کنید ، برای مثال می تواند به فوتبالیست محبوب یعنی علی دائی ، یا بازیگرانی نظیر بهنوش بختیاری ، مهران مدیری و… اشاره کرد. علاوه بر این ها ، شما می توانید شخصیت مورد نظر خود را نیز به صورت سفارشی در این بازی بگنجانید. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر