دانلود بازی جاده های بد با گرافیک خیره کننده! Bad Roads 2

دانلود بازی جاده های بد نسخه دوم اندروید

دانلود بازی جاده های بد Bad Roads 2

یکی از موفقیت های بزرگ اندروید گرافیک بالای بازی های ان است.بازی جاده های بد با گرافیک خیره کننده را برای اندروید دانلود کنید تا سبکی خاص از گرافیک تاریک را مشاهده کنید!اگر از بازدیدکنندگان ثابت و همیشگی وب سایت نیو فور آندروید باشید ، مطمئناً نسخه اولیه از این بازی جالب و دوست داشتنی را دانلود کرده اید ؛ موضوع و روند سری بازی های جاده های بد به گونه ای است که هر یک از کاربران آندروید را به دانلود کردن ترغیب می کند ، اکنون در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با معرفی نسخه دوم ازاین بازی مهیج و دوست داشتنی ؛ به نسخه دوم ماجراجوئی سری بازی های Bad Roads 1.06 خوش آمدید ، با ما همراه باشید !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

مهارت رانندگی خود را در نگارش دوم بازی جاده های بد به نمایش بگذارید ؛ لحظاتی بسیار دوست داتنی و بیشتر خنده دار ، این بار می توانید با تقسیم کردن نمایشگر دستگاه های خود ، با دوستانتان به صورت دو نفره این رانندگی جالب را تجربه کنید. Ted مجددآً بازگشته است و شما را به جاده هایی بد مسیر همراهی می کند تا قفسه های دارای اردک ها را به نقاط مختلف از جهان نظیر فرانسه ، چین ، ایالات متحده و… ببرید ؛ اما مراقب باشید ! در صورتی که تمامی قفسه ها هنگام رانندگی در این مسیر پر خطر از کامیون پایین بریزند ، مجبور خواهید بود به مسیر ابتدائی بازگردید و برای رکوردی جدید تلاش کنید. بازی جدید Bad Roads 2 با گرافیک بالا برای اندروید دارای 5 مسیر و یا محل جدید ، 5 عدد وسیله نقلیه دوست داشتنی و موسیقی پس زمینه ی جالب است که در طول مسیر همراه شما می باشند ؛ کنترل این وسیله نقلیه بسیار ساده است و تنها به هوش و دقت نیاز دارد ، محیط بازی دوستانه و نامحدود است به گونه ای که می تواند تا ساعت ها اوقات بیکاری شما را به خود اختصاص دهد.

به این نوع گرافیک علاقه دارید؟پیشنهاد دیگر ما بازی Stick Stunt Biker 2 است

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری و تقویت هوش آزادسازی تخته قرمز Unblock Me

دانلود بازی فکری اندروید خارج کردن تخته قرمز از میان موانع

بازی افزایش هوش و خلاقیت

با دانلود این بازی فکری برای اندروید خودتان می توانید با افزایش و تقویت هوش خودتان کمک کنید و خلاقیت خود را بسنجید.برای این ساعت از اوقات تابستانی شما کاربران و دوست داران وب سایت نیو فور آندروید ، یک بازی معروف و دوست داشتنی را آماده کرده ایم که اکنون جشن تولد 5 سالگی خود را پشت سر می گذارد. Unblock Me FREE نام یک بازی جذاب و فکری است که هر کسی با یک بار بازی کردن آن ، معتاد انجام مراحل آن می شود ! با ما در معرفی تکمیلی این بازی همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

در بازی Unblock Me FREE، باید تمام هوش و دقت خود را در خارج و آزاد کردن تخته قرمز رنگ به کار ببرید ، تعداد بسیاری از تخته های زرد رنگ در پیش روی شما قرار دارند که مانع خروج تخته قرمز رنگ شده اند. تمامی مهارت شما در این بازی در حرکات اسلاید خلاصه می شود ، اسلایدهایی از تخته های زرد رنگ و تخته ی قرمز رنگ را که انجام می دهید ، نقش بسزایی را در موفقیت شما در مراحل ایفا می کنند. Unblock Me FREE در مجموع در 4 سطح مختلف قابل آغاز است ؛ از حالت تازه کار تا حالت حرفه ای ؛ پیشنهاد می کنیم در مراحل ابتدایی از حالت Beginner با قوانین و تکنیک های این بازی آشنا شوید. در مجموع 6500 پازل در این بازی تعریف شده اند که می توان گفت هیچ یک از بازی های مارکت آندروید تا این حد گسترده و پیچیده نبوده اند ! این مراحل هزاران ساعت شما را به چالش کشیده و تا حدود بسیاری شما را معتاد خود خواهند کرد ! به طور کلی 2 حالت در بازی Unblock Me FREE وجود دارد ، در حالت Challenge ، می توانید در هر مرحله 3 ستاره را کسب کنید ؛ در این صورت می توانید خود را برای کسب بالاترین مقام به چالش بکشید. بازی Unblock Me FREE در تعداد بسیاری از مدارس بر روی دستگاه های هوشمند دانش آموزان نصب گردیده تا میزان هوش آنان مورد سنجش قرار بگیرد و همیشه آمادگی ذهنی خود را حفظ نمایند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری پل سازی حرفه ای – X Construction 1.41

 دانلود بازی فکری و مهیج پل سازی

بازی های سیستم اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود بازی فکری بسیار جذاب و مهیج مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از پل سازی و ساخت و ساز لذت ببرید؟در این مطلب از سایت نیو فور اندروید ، قصد داریم مهارت شما کاربران دستگاه های آندرویدی را در پل سازی به چالش بکشیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

با معرفی بازی محبوب و بسیار زیبای پل سازی همراه شما عزیزان هستیم ! یک بازی سرگرم کننده و در عین حال بسیار اعتیاد آور ! روند بازی به این صورت است که یک قطار قصد دارد از محلی عبور کند ، شما با ابزاری که در دست دارید ، باید پل عبوری این قطار را ایجاد کنید ، در مراحل اولیه ممکن است با خود بگوئید پل سازی بسیار ساده انجام میگیرد. اما باید بگوئیم این بازی از تمامی قوانین فیزیکی و علمی در صنعت پل سازی نشأت می گیرد ! بله ! برای گذر از مراحل این بازی باید به صورت برنامه ریزی شده و با تفکر فراوان عمل کنید. لازم به ذکر است که تمامی مراحل قابل حل شدن هستند ، در صورتی که یک مرحله را نتوانستید پشت سر بگذارید ، به مقاوت مصالح قطعات دقت بیشتری به خرج دهید. با اصلاح پل های ساخته شده ، سعی کنید مراحل سخت و پیچیده را از پیش رو برداشته و به حرکت قطار کمک کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری سرگرم کننده Fling! 1.1.4.2

 دانلود بازی فکری جدید

Fling1

 

ایا دوست دارید با دانلود بازی فکری و بسیار زیبا و سرگرم کننده مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از هوش و استعداد خود بهره ببرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

آیا دوست دارید یکی از پر فروش ترین های اپ استور را در دستگاه های آندرویدی خود تجربه کنید؟ بله ! درست متوجه شدید ! بازی Fling یکی از پر فروش ترین ها در فروشگاه نرم افزاری اپل بوده و با بیش از 1 میلیون خرید ! این بار می توانید این بازی محبوب iOS را در آندروید تجربه کنید ، حتی با کیفیت و گیم پلی مناسب تر !

Fling یک بازی فکری با مفهومی منحصر به فرد است ! این بازی در عین سادگی ، دارای مراحلی بسیار بالا و گاهاً پیچیده است که می تواند تا ساعت ها شما را پای تبلت و یا اسمارت فونتان سرگرم کند. Fling متناسب برای سنین مختلف است ! این بازی با بیش از 100 هزار پازل فکری ، بسیار متنوع است ، به گونه ای که هیچ کدام از پازل ها مشابه یکدیگر نیستند ! این بازی با 35 سطح سختی ، به تدریج شما را با سختی های پازل ها آشنا می کند. هر یک از پازل ها دارای یک راه حل خاص هستند که تنها به آن روش قابل حل هستند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر