دانلود بازی ردیف کردن سه عددی میوه ها – Garden Mania 1.1.7

 دانلود بازی رایگان و جدید

بازی های جدید اندروید

وقت معرفی یک بازی سرگرم کننده متناسب با هر نوع سنی است ! این بازی اندروید مناسب برای تمامی رده های سنی بوده و جذابیت خاصی را هنگام بازی ایجاد می کند.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

در بازی محبوب و سرگرم کننده Garden Mania ما در مزرعه ای سرشار از عشق و دوستی هستید ، اکنون باید میوه های مشابه با یکدیگر را به صورت 3 عددی در کار همدیگر قرار دهید تا تک تک مراحل را بپدین گونه پشت سر بگذارید. در مراحل ابتدایی ممکن است پشت سرگذاشتن مراحل برایتان آسان باشد ، اما اندکی صبر کنید ! در مراحل بالاتر پیچیدگی های بسیاری را تجربه می کنید که شما را معتاد خود خواهد کرد ! این بازی به طور کلی دارای بیش از 80 مرحله مختلف و هیجان انگیز است که هریک از آنان چالش هایی شگفت آور و منحصر به فرد دارند ، یادگیری این بازی بسیار ساده است ، در همان مراحل ابتدایی با روند کلی بازی آشنا می شوید ، آیا می توانید تمامی مراحل را به صورت 3 ستاره پیش ببرید؟ پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرتاب توپ به قوطی Can Knockdown 3

دانلود بازی پرتاپ توپ رایگان

بازی توپ

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر

ایا شما هم از طرفداران بازی های پرتاب توپ هستید و می خواهید همانند یک بولینگ باز حرفه ای در اندروید خود بازی کنید؟

Can Knockdown 3  يک بازي جنجالي را براي شما آماده کرده ايم که اين بازي با گرافيکي بالا داراي چند توپ ميباشد که به وسيله ي اين توپ ها بايد هدف ها را نشانه گيري کنيد و اين هدف ها در نهايت به هدفي ديگر ميخورند و در نتيجه مسيري به حرکت در مي آيد.

بيش از 15 ميليون دانلود :
• سطوح مختلف به چالش کشيدن در مکان هاي زيبا 3D
• نمايش مهارت هاي خود را و دوستان خود
• دستاوردهاي متعدد و مدالها … جمع آوري همه آنها !
• گرافیک سه بعدی زیبا
• رئاليسم شگفت انگيز، موتور فيزيک کاملا تنظيم شده،
• دارای ویژگی هایی برای افزایش هیجان بازی
• باز کردن سطوح جديد، مکان هاي  جديد، و کشف اسرار پنهان!

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی درایور-رانندگی در شهر Drive or Die 3

 دانلود رایگان بازی جدید Drive or Die 3
دانلود بازی درایور Drive or Die 3

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Drive or Die 3 v1.3.1 اينبار گرافيکي خيره کننده در بازي ماشين سبک درايور سرعت، عمل،  خطر و هيجان را در اين بازي براي شما به ارمغان مي آورند. بازي در خيابان هاي مسير شهر را اجرا مي شود .انواع ماشين ها با حداکثر سرعت در خيابان هاي بزرگ در حال رانددگي هستند شما بايد در لابه لاي آنها دنبال جمع آوري سکه هايي باشيد تا بتوانيد ماشين هاي قوي تر و جذاب تر را تهيه کنيد در واقع عمليات شما در 9 ماموريت هاي مختلف با استفاده از 8 اتومبيل متفاوت است.هم اکنون می توانید این بازی را به طور رایگان برای تبلت یا موبایل دارای سیستم عامل اندروید خودتان به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر