دانلود بازی فیفا برای اندروید FIFA Mobile Soccer 2.1.0

بازی فیفا برای اندروید FIFA Mobile Soccer

FIFA Mobile Soccer یک بازی فوق العاده زیبا در سبک ورزشی و ماجراجویی است که توسط استودیوی ELECTRONIC ARTS در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی فوتبال بسیار کم حجم طراحی شده است و شرکت سازنده آن حجم کمتر از 100 مگابایت (سایر بازی های کم حجم اندروید) به همراه گرافیکی زیبا و کامل را از نقطات قوت این بازی برشمرده است. تیم خود را بسازید و مدیریت کنید! تا جایی که می توانید در زمین بازی بجنگید تا با کسب پیروزی های متعدد تیمتان را در رتبه اول قرار دهید. بیش از 30 لیگ، 650 تیم و 17000 بازیکنان واقعی را در بازی اندروید FIFA Mobile Soccer تجربه کنید.
برای اولین بار امکان شرکت در لیگ های آنلاین هم اضافه شد، یک تجربه واقعا اجتماعی که اجازه می دهد تا شما به تیم های مختلف بپیوندید و برای رسیدن به شکوه و عظمت همراه با دوستان و علاقه مندانتان در بازی های جهانی تلاش کنید پس مهارت های خود را در رقابت های آنلاین بسنجید تا بازی هیجان انگیزتر شود.

توجه داشته باشید که بازی فوتبال FIFA Mobile Soccer آنلاین است و برای اجرا شدن به اینترنت نیاز دارد (سایر بازی های آنلاین اندروید)

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی اندروید قهرمان فوتبال Soccer Hero 2.38+دیتا

Soccer Hero

حرفه و تاریخ یک فوتبالیست و راه یافتن به مسابقات بین الماللی و جهانی از زمین های کوچک را در بازی اندروید قهرمان فوتبال – Soccer Hero ساخته ی شرکت بازی سازی معروف Appfactory Srl تجربه کنید. مربیان و مسئولان بخش استعدادیابی را تحت تاثیر خودتان قرار دهید و قله های موفقیت را فتح کنید، در بهترین باشگاه های دنیا بازی کنید، با قرار دادهایی که می بندید خانه هایی اشرافی و اتوموبیل هایی بسیار لوکس بخرید درست مثل یک فوتبالیست واقعی! این بازی اندروید دارای گرافیک 3 بعدی و واقع گرایانه است که در همان نگاه اول می تواند شما را جلب خود کند. گرافیکی زیبا در حد کنسول های بازی، گیم پلی جذاب، زمان زیاد بازی و به همراه بروزرسانی های متعدد برای پیشرفت بیشتر بازی دست به دست هم می دهند تا این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید تبدیل شود. با انجام تمرین های سخت مهارت های خود را افزایش دهید تا به بهترین گل زن لیگ تبدیل شوید، اما سعی کنید به هیچ عنوان مغرور و خودخواه نشوید که باعث خراب شدن رابطه هایتان با دوستان و مربیان می شود. کنترل فوق العاده آسان و راحت تنها با لمس کردن صفحه در مدت کمی کاملا در این کار حرفه ای می شوید و می توانید با حریفان مختلف مسابقه دهید. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای اوقات فراغتتان هستید بدون شک این بازی می تواند انتخاب مناسبی باشد پس همین حالا آخرین نسخه آن را همراه با دیتای کامل از سایت new4android دانلود کنید و ساعت ها خود را با انجام حرکات تاکتیکی و حتی مدیریت و رهبری تیم فوتبالتان سرگرم نگهدارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ضربات پنالتی Football Penalty Kick 1.0.10

 دانلود بازی پنالتی زدن در اندروید

بازی اندروید

اگر از علاقه مندان ورزش فوتبال هستید وی می خواهید پنالتی زدن را با ضربات حرفه ای آن در اندروید تجربه کنید این بازی را از دست ندهید.

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

Football Penalty Kick نام بازی جدید است که تجربه ضربات پنالتی را در اندروید هدیه می دهد.این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و امکانات مناسبی را در هنگام ضربه زدن به شما می دهد.علاوه بر این در این بازی شما می توانید بازیکنان مختلف را داشته باشید.ویژگی دیگری که در این بازی تعبیه شده است امکان آپدیت بازی است که این بازی را در مدت بسیار کوتاهی به روز رسانی می کند.

دانلود / توضیحات بیشتر