دانلود بازی رقابت با توپ های رنگی Marble Legend

دانلود بازی حذف توپ های رنگی در سبک زوما

بازی های توپ برای اندروید

با دانلود بازی های گرافیکی موافقید؟برای این ساعت از اوقات فراغت شما کاربران وب سایت فارسی نیو فور آندروید ، بازی جدید و دوست داشتنی توپ های رنگی را در سبک سری بازی های زوما و یا لوکسور آماده کرده ایم ؛ از این پس می توانید لذت بازی های توپ های رنگی و دوست داشتنی را در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خود تجربه کنید.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

همانطور که پیش تر گفته شد ، بازی Marble Legend یک بازی جدید در سبک سری بازی های زوما است که در آن بایست توپ های رنگی را قبل از اتمام زمان ، به وسیله توپ هایی که در اختیار دارید حذف کنید ! نحوه شلیک توپ ها بدین صورت است که شما تنها محلی را که برای شلیک مد نظر دارید تاچ کنید ؛ Marble Legend یک بازی ساده و دوست داشتنی متناسب برای تمامی سنین است ؛ به گونه ای که با گذراندن اوقات بیکاری خود می توانید از آن لذت ببرید. این بازی در مجموع دارای 6 محل مختلف برای برگذرای رقابت دوست داشتنی شماست ، در این نسخه از بازی در مجموع 108 مرحله جذاب و هیجان انگیز گنجانده شده است که می تواند شما را تا ساعت ها سرگرم کند. لازم به ذکر است که ابزارهایی نظیر بمب و یا … نیز جهت حذف سریع توپ های رنگی به عنوان پاداش در طول بازی به شما تعلق خواهد گرفت. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زوما دلوکس ورژن جدید 2013 ZUMA

دانلود نرم افزار زوما جدید 

بازی جدید زوما اندروید

 پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Marble Blast 3 آيا شما يکي از طرفداران فوق العاده از بازي هاي زوما دلوکس هستيد؟ این بازی را برای اندروید خود دانلود کنید.اگر پاسخ مثبت است، انفجار سنگ مرمر نسخه جديد اين بازي است که شما بايد آن را انجام بدهيد.
بسياري از آيتم هاي جديد و جالب تر و چالش برانگيز به بازي اضافه شده است است.

ما بر اين باوريم که کسي يک gamer موفق است که براي آرامش بازي را انجام دهد. بنابراين هميشه سعي مي کنیم به بازي هاي آسان و لذت را براي شما به ارمغان آورد. در بازي ZUMA که هم اکنون نسخه جديد آن را براي دانلود قرار داده ايم .ويژگي هاي بيشتري به آن اضافه شده است و شما به کمک عقاب پرنده بايد ستاره هاي موجود در فضا را جمع آوري کنيد.

دانلود / توضیحات بیشتر