بازی فرار از دست پلیس در بزرگراه Highway Getaway: Chase TV 1.0.2

بازی فرار از دست پلیس در بزرگراه Highway Getaway: Chase TV

بازی اندروید فرار از دست پلیس در بزرگراهHighway Getaway: Chase TV یک بازی آفلاین فوق العاده زیباست که با حجمی کم (بازی های کم حجم اندروید) و توسط کمپانی بازی سازی Vivid Games S.A. در گوگل پلی منتشر شده است. این گیم ترکیبی منحصر به فرد از بازی های مسابقه ای و دونده ای با گرافیکی باور نکردنی است که قابلیت کنترل ماشین ها را با یک دست به شما می دهد. شما یک راننده فراری هستید و باید از بین ترافیک راه خود را پیدا کنید. هدف شما ساده است، پیشی جستن از دست پلیس ها و جمع آوری گرما و نیرو تا جایی که امکان دارد تا با استفاده از آن بتوانید سرعت ماشین خود را چندین برابر کنید! بیشتر تلاش کنید و درآمد بیشتری کسب کنید تا بتوانید از ماشین های سریع تر و بهتر استفاده کنید. در بازی اندروید Highway Getaway: Chase TV گاهی مواقع لازم است تا از بین ماشین ها عبور کنید و حتی مواقعی پیش می آید که پلیس ها در کنار خیابان موانعی را قرار می دهند تا راه شما را مسدود کنند بنابراین افزایش سرعت تنها راه فرار از دست پلیس ها نیست بلکه باید مهارت های رانندگی خود را چندین برابر کنید.
اجازه دهید جریان آدرنالین در رگ های شما جریان داشته باشد، سرعتتان را افزایش دهید و از سایر رقبا پیشی بجویید! شاید پلیس ها بتوانند شما را تعقیب کنند اما سوال اصلی اینجاست که آیا می توانند شما را دستگیر کنند یا نه؟ همین حالا بازی اندروید فرار از دست پلیس در بزرگراه را از سایت نیو فور اندروید دانلود و نصب کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید مسابقه در ترافیک Overtake : Traffic Racing 1.03

بازی مسابقه در ترافیک Overtake : Traffic Racing

Overtake : Traffic Racing یک بازی اندروید فوق العاده زیباست که توسط شرکت بازی سازی Won1 در گوگل پلی معرفی شده است. لذت رانندگی در اتوبان های بی پایان را تجربه کنید! لذت و هیجان سبقت و عبور از بین اتومبیل ها! بی پروا رانندگی کنید و پاداش بگیرید، بر خلاف زندگی واقعی! ماشین های زیادی برای انتخاب کردن وجود دارند که بیشترشان از رده ماشین های سوپر اسپرت و از برند های مختلفی مانند بنز، لامبورگینی، شورولت و… می باشند. تفاوت بازی سبقت با سایر بازی های رالی در این است که مسابقات بجای آنکه در پیست های مسابقه برگزار شود در اتوبان های شلوغ جریان دارد که شما را مجبور به لایی کشیدن و عبور از میان خودرو های در حال حرکت می کند. اگر از عاشقان بازی های سرگرم کننده و آفلاین هستید به هیچ عنوان بازی اندروید مسابقه در ترافیک Overtake : Traffic Racing را از دست ندهید. (پیشنهاد ویژه: سایر بازی های گرافیکی اندروید)

ویژگی های اساسی بازی Overtake : Traffic Racing:
– رانندگی با دید اول شخص
– گرافیک 3D واقعی با کیفیت بالا
– شبیه به رانندگی واقعی
– 12 نوع اتومبیل مختلف
– بیشتر از 100 مرحله
– و…

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی گرافیکی مسابقات رالی کلاسیک RE-VOLT Classic 3D (Premium) 1.2.9 اندروید

مسابقات رالی کلاسیک RE-VOLT Classic 3D

بعد از کامپیوتر نوبت به سیستم عامل اندروید رسید! بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز RE-VOLT Classic – 3D Racing با قیمت بالا 6.99 در پلی استور منتشر شده است. این بازی رالی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز توانسته است تا امتیاز 4.3 از 5.0 را از آن خود کند. اتومبیل های کوچک برای مسابقات مهم تجهیز شده اند بله کاملاً درست است شما باید در مسابقات مختلف شرکت کنید و هیمن موضوع باعث می شود تا بازی RE-VOLT Classic 3D بتواند خود را به عنوان یکی از سرگرم کننده ترین بازی های اندروید در ذهن شما ثبت کند. مکان های مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است که خیابان های شهر از جمله این مکان ها می باشد. بازی از کنترل شتاب سنج پشتیبانی می کند به این معنی که بدون اینکه با صفحه در ارتباط باشید می توانید فقط با تکان دادن گوشی موبایل و تبلت ماشین خود را جا به جا کنید. با امتیاز های دریافتی خود در مسابقات مختلف می توانید ماشین های خود را ارتقا دهید و یا برای ماشین خود یک رنگ سفارشی قرار دهید.

ویژگی های بازی RE-VOLT Classic – 3D Racing:

  • ثبت امتیاز ها در شبکه های اجتماعی
  • وجود دستاورد های مختلف برای جذابیت بیشتر بازی
  • گرافیک جذاب و 3D
  • وجود پیست های مسابقه مختلف برای مسابقات
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر