بازی شبیه ساز ساخت و ساز برای اندروید Construction Simulator 2 1.01

بازی شبیه ساز ساخت و ساز برای اندروید Construction Simulator 2

شبیه ساز ساخت و سازConstruction Simulator 2 نام یک بازی 3 بعدی فوق العاده زیباست که توسط استودیوی astragon Entertainment GmbH برای محبوب ترین سیستم عامل تلفن های همراه، اندروید منتشر شده است. همانطور که از نام این بازی مشخص است شما باید شرکت ساخت و ساز خود را راه اندازی کنید و با استفاده از 36 نوع تجهیزات مختلف شروع به رقابت با سایر شرکت های ساخت و ساز کنید تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهید. جرثقیل های عظیم را کنترل کنید، مصالح ساختمانی را آماده کنید، بتن ریزی کنید و خیابان های شهرستانی که در آن کار می کنید را آسفالت ریزی کنید، به هر حال باید خود را ساعت ها با کار های ساختمانی سرگرم نگهدارید. در بازی اندروید Construction Simulator 2 زمانیکه پروژه هایی را به اتمام برسانید مقداری پول بدست خواهید آورد تا با استفاده از آن پروژ های دیگری را بطور همزان آغاز کنید و یا پروژه های در حال اتمام را سریع تر به پایان برسانید، انتخاب با شماست تا با مدیریت دقیق دارایی هایتان علاوه بر اتمام موفقیت آمیز پروژه های ساختمانی ثروت بیشتری را برای خود بدست آورید. بازی شبیه ساز ساخت و ساز بصورت رایگان منتشر نشده است با این حال شما عزیزان می توانید آخرین نسخه این بازی سرگرم کننده را بصورت کاملا رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه: سایر بازی های HD اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقه هیولا ها Monster Truck Racing 1.5.0 + دیتا

دانلود بازی مسابقه هیولا ها Monster Truck Racing

Monster Truck Racing نام یک بازی 3 بعدی فوق العاده زیباست که به تازگی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. در این بازی اندروید شما پشت فرمان یک هیولای واقعی خواهید نشست و در نهایت وارد مسابقاتی خواهید شد که برای کسب رتبه ی نسخت باید از روی موانع مختلفی که در یک پیست خاکی قرار دارند بپرید. این بازی نه تنها از صداگذاری فوق العاده زیبایی برخوردار است که صدای غرش خودرو ها را همانند واقعیت برای شما شبیه سازی می کند بلکه از گرافیک فوق العاده جذاب و کاملی نیز برخوردار است که می تواند در نگاه اول چشمان شما را به خودش جذب کند. این بازی هم بصورت آنلاین قابل اجراست و هم بصورت آفلاین به این معنی که پس از دانلود، نصب و کپی کردن دیتا گیم بازی می توانید بدون نیاز به اینترنت بازی اندروید Monster Truck Racing را اجرا و از آن لذت ببرید اما درصورتی که قصد داشته باشید لذت بیشتری از بازی ببرید می توانید با اتصال به اینترنت با رقبای آنلاینی که در سراسر دنیا قرار دارند به رقابت بپردازید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این گیم زیبا تنوع زیاد در ماشین هاست بنابراین می توانید با انتخاب ماشین های مختلف بازی را از حالت یکنواختی خارج کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری برای اندروید Real Moto 1.0.222

بازی موتور سواری Real Moto

Real Moto یکی از آن دسته بازی های موتور سواری اندروید است که با گرافیکی بالا و محیطی 3D می تواند ساعت ها شما را سرگرم نگهدارد. در این بازی اندروید شما می توانید وارد مسابقات مختلف آفلاین و آنلاین شوید. بسته به مهارت هایی که در طول مسابقات مختلف کسب کرده اید می توانید در سطوح مختلف مسابقات حرفه ای شرکت کنید. نکته جالب در مورد این بازی اندروید این است که موتور های موجود در آن تا جایی که امکان داشته است شبیه به واقعیت ساخته شده اند تا به این شکل حس و هیجان مسابقات موتور سواری را بیشتر از بازی های مشابه تجربه کنید. مسیر هایی که در بازی Real Moto برای مسابقه دادن در نظر گرفته شده اند نسبتا متفاوت هستند، از خیابان های شهر گرفته تا پیست های حرفه ای. این بازی از هر نظر کامل و بی نقص است پس به هیچ عنوان آن را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه آن را با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور های ایران نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید نبرد فضایی Into the Void 1.8.1+دیتا

بازی اندروید نبرد فضایی Into the Void

Into the Void یک بازی اندروید فوق العاده زیباست که نبرد فضایی را در گوشی موبایل و تبلت شما شبیه سازی می کند. این بازی زیبا که توسط استودیوی بازی سازی Mozg Labs و در سبک استراتژیکی در گوگل پلی منتشر شده است در حدود 4 دلار قیمت گذاری شده است اما مثل همیشه شما عزیزان می توانید آخرین نسخه از بازی های گوگل پلی را بصورت کاملا رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

– فرماندهی:
به طور کامل به فرقه و انجمن های خود دستور دهید و فرماندهی کنید. ناوگان مخصوص خود را تاسیس کنید و با استفاده از صد ها سلاح مختلف آن را مجهز کنید و دشمنانتان را بسوزانید.

– کاوش:
انجام سفر های ماموریتی به خارج از زمین، مراقب روحیه اعضای تیمتان باشد که تا حد زیادی بروی قدرت شما تاثیر می گذارد.

– پژوهش:
درباه صد ها تکنولوژی جدید تحقیق کنید، با یک بار بازی کردن نمی توانید تمام آن ها را باز کنید زیرا ترکیبات بسیار زیادی وجود دارند.

– مبارزه:
با مخالفان گوناگونی مبارزه کنید، هر گروه و فرقه ای تاکتیک و تکونولوژی های مخصوص به خود را دارد پس شما باید به دقت برای تجهیزات ناوگان خود برنامه ریزی کنید.

– تفکر کنید:
زمین یک کسب و کار جدی است! در زمین جایی برای اشتباه کردن وجود ندارد، پس فرصت های خود را به دقت انتخاب کنید.

برخی از ویژگی های بازی Into the Void:

  • تلفیق فوق العاده بازی های RPG و TBS
  • ایجاد جهان های اتفاقی، هر مرحله ای که بازی می کنید ماموریت های متحصر به فردی برای شما دارد
  • خط داستان جالب و طولانی
  • تبدیل حماسی زمین به پایگاه جنگی
  • مبارزه در مقابل 4 فرقه مختلف
  • 16 مرحله اصلی
  • 20 مرحله جانبی
  • لیزر، پلاسما، مواد منفجره و سلاح های منحصر به فرد دیگر که هر کدام نقاط مثبت مختلفی دارند
  • بیش از 100 تکنولوژی در 4 شاخه مختلف، عاقلانه انتخاب کنید!
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگی Rescue: Strike Back 0.9 برای اندروید+دیتا

بازی جنگی Rescue: Strike Back

Rescue: Strike Back یک بازی جنگی و اکشن برای اندروید است که Brayang Studio آن را گوگل پلی منتشر کرده است. دولت زمانی که قصد داشت قدرت جنگی و نظامی ارتش را تقویت کند دچار اشتباه بسیار وحشتناکی شد. دولت به منظور قوی تر کردن افراد ارتش قراردادی برای تحقیق بروی موجودی ناشناخته در منطقه 47 بست که به سرعت و در همان ابتدا دچار شکست شد و این موجودات ار کنترل محققان خارج شدند و جان انسان ها توسط این موجودات ناشناخته مورد تهدید قرار گرفت. اکنون دولت شما و هم تیمی هایتان را استخدام کرده تا در مقابل این موجودات مبارزه کنید و وضعیت را مانند قبل آرام کنید.
در بازی اندروید اکشن و هیجانی Rescue: Strike Back بیش از 100 مرحله متنوع برای تکمیل کردن وجود دارد از مرحله های تک تیراندازی و تخریب پناه گاه ها گرفته تا جنگ های تیمی و تن به تن. گرافیک بسیار زیبای 3 بعدی به همراه جزییات فراوان این بازی اندروید شما را مجذوب خود می کند. هر مرحله دارای رئیس و غولی متفاوت است که قدرت مخصوص به خود را دارد و با شیوه های متفاوتی باید آن ها را نابود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی آنلاین نبرد تانک ها برای اندروید Armored Aces – 3D Tanks Online 2.4.6

بازی نبرد تانک ها Armored Aces - 3D Tanks Online

Armored Aces – 3D Tanks Online یک بازی چند نفره آنلاین 3D با سبک نبرد تانک ها بروی گوشی های هوشمند است. تانک خود را از میان آرشیو عظیمی از تانک های جنگ جهانی دوم تا تانک های مجهز امروزی انتخاب کنید و با انجام بروزرسانی قدرت های مخربی به آن ها بدهید. به نیروهای زرهی شامل ده ها هزار بازیکن واقعی بپیوندید، به سمت تیم های وحشی و مسابقات مرگ رانندگی کنید و در مبارزات شرکت کنید. بازی جنگی Armored Aces – 3D Tanks Online نه تنها از گرافیک فوق العاده بالا و 3 بعدی برخوردار می باشد بلکه با وجود طیف گسترده ای از میادین نبرد و تانک ها و خودرو های نظامی هیجانی را فراهم می کند که در هیچ بازی گرافیکی اندروید دیگر تجربه نکرده اید.

ویژگی های اساسی Armored Aces – 3D Tanks Online:

  • انتخاب از بین بیش از 70 تانک و ماشین زرهی واقعی
  • با انجام بروزرسانی های مختلف قابلیت های تانک خود را افزایش دهید
  • مبارزه با ماشین های افسانه ای جنگ جهانی دوم مانند: شرمن، تایگر، T-34
  • رانندگی با تانک های مدرن امروزی مانند: مرکاوا، تی 90، آبرامز و…
  • تجربه گیم پلی هیجانی و فیزیک و محیط واقعی
  • از گرافیک بسیار بالای بازی لذت ببرید، افکت های ویژه و ماشین های کلاسیک
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

بازی استراتژیکی شهر مجازی برای اندروید Virtual City Playground® 1.18.2+دیتا

Virtual City Playground

در بازی استراتژیکی Virtual City Playground که توسط استودیوی G5 Entertainment ساخته شده است، شهر رویایی خود را ساخته و سپس به مدیریت آن بپردازید، خانه و مراکز صنعتی تاسیس کنید، خرده فروشی های متنوعی تولید کنید و محصولات را به فروشگاه های فریبنده و زیبایتان ارسال کنید، یک سیستم حمل و نقل عمومی راه اندازه کنید تا شهروندان به راحتی به توانند به پارک، سینما، استادیوم و دیگر مراکز مختلف تفریحی بروند. به وسیله بازیافت کردن زباله ها، درختکاری مناسب، ساخت بیمارستان و سازمان آتش نشانی و بروزرسانی آپارتمان ها به سلامت شهروندان و ایمنی شهر توجه کنید.
با اجرایی کردن رویداد های تماشایی حقیقی برای شهروندانتان آنها را خوشحال تر کنید و پاداش بیشتری بدست آورید. شهر خود را به درجات بالاتری برسانید برای این کار آپارتمان و برج های شیک، آسمان خراش های سازگار با محیط زیست، فرودگاه، استادیوم، کازینو ، قلعه و… هر چیز دیگری که به ذهنتان می رسد را بسازید. اگر طرفدار بازی های نقش آفرینی مانند سری مجموعه های Sims هستید قطعا از انجام بازی Virtual City Playground لذت خواهید برد، حالا وقت تصمیم گیری است پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید و با نصب این بازی اندروید شهر مجازی خود را بسازید و به یک شهردار موفق تبدیل شوید.

دانلود / توضیحات بیشتر