دانلود بازی اکشن جنگی Soldier vs Aliens 1.1.2

دانلود بازی جنگی

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

Soldier vs Aliens 1.1.2 تنها موجود سالم و جنگجو در دنيا ميباشد او با سلاح ها و زره هاي محکمي که بر تن دارد مقابل بيگانگان ايستادگي ميکند. از خود دفاع ميکند و تمام دشمنان را نابود خواهد کرد. در حين بازي هيچ منبع سلاحي را نداريد و تنها جايي که ميتواندي مهمات خود را تهيه کنيد خود بازي و سربازان دشمن است که پس از مرگ آنها ميتوانيد مهمات آنها را براي خود تصرف کنيد تا در ادامه بازي بتوانيد به خوبي مبارزه کنيد . حالا مرد مبارز تنهاست در ميان تمام مخالفان و دشمنان آيا ميتوانيد به تنهايي آنها را قتل عام کنيد؟هم اکنون می توانید این بازی اکشن را به طور رایگان برای موبایل و تبلت اندرویدی خودتان دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی میمون کنجکاو Donkey Kong Country

 دانلود رایگان بازی اندروید سرگرم کننده
دانلود بازی   Donkey Kong Country

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
يک ميمون با مزه و کنجکاو در سطح جنگل: اين بازي  Donkey Kong Country v1.0 نام دارد.ميموني را که شما کنترل کننده آن هستيد در سطح جنگل با حيوانات زيادي رو به رو مي شود با آن ها دوست ميشود و يا سوار آن ها ميشود. او براي کنجکاوي به اکثر نقاط جنگل سفر ميکند و به دنبال غذا و سرگرمي ميگردد. اگر تا به حال اين بازي را بازي نکرده ايد پيشنهاد ميکنيم آن را از دست ندهيد زيرا اين بازي در حين جذابيت و محيط مختلف بسيار سرگرم کننده ميباشد.این بازی اماده ی دانلود رایگان برای تبلت و موبایل های اندرویدی است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی قهرمان پرش Rayman Jungle Run v2.0.7

 دانلود بازی اندروید جدید قهرمان پرش
بازی اندروید Rayman Jungle Run v2.0.7

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
Rayman Jungle Run v2.0.7 دانلود اين بازي را به شما پيشنهاد ميکنيم. افسانه ي قهرمان پرش نام اين بازي ميباشد که در فضا هاي گوناگون و در ارتفاعات به دنبال امتيازات و اتمام مراحل ميباشد.از ویژگی های بازی  می توان به گرافیک زیبا , تلاش شخصیت بازی برای رسیدن به جهان جدید , قدرت ها و حرکات دست برای باز کردن در ها و قفل های مشکل , وجود 10 سطوح و محیط گوناگون برای اجرای بازی از جمله يک جنگل پوشيده از برف، آبشارها، محيط هاي تعاملي، و سرزمين ديوانه ها اشاره کرد. همچنین موسیقی این بازی به هیجان آن بسیار تب و تاب میدهد که تا آن را تجربه نکنید به لذت بازی پی نخواهید برد.

دانلود / توضیحات بیشتر