دانلود نرم افزار انتقال اپلیکیشن ها به مموری کارت اندروید Mounts2SD

با شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی هستیم در معرفی اپلیکیشن حرفه ای و قدرتمند Mounts2SD ! دستگاه های اندروید امروزی ، اکثراً دارای حافظه های داخلی بالا جهت نصب انوع اپلیکیشن ها هستند و به گونه ای می توان گفت اسکریپتی مشابه با Mounts2SD را در خود دارند. Mounts2SD نام اپلیکیشنی قدرتمند و حرفه ای جهت انتقال اپلیکیشن ها به مموری کارت است ؛ آیا شما هم صاحب یک دستگاه آندروید با حافظه داخلی اندک هستید؟ آیا نسخه آندروید شما امکان انتقال اپلیکیشن ها به مموری کارت را نمی دهد؟ راه حل این مشکل در این مطلب معرفی می گردد ،این ورژن جدیدترین نسخه ازائه شد از این برنامه تا تاریخ انتشار پست است. با دانلود این نرم افزار ما همراه باشید.

نرم افزار مموری کارت اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

Mounts2SD نام یک اسکریپت معروف آندرویدی است که به کاربران این اجازه را می دهد که محدودیت نصب نرم افزار در حافظه داخلی را از بین برده و آنان را در پارتیشن دوم مموری کارت های خود منتقل نمایند ، پارتیشن دوم دیوایس های آندروید که با SD-Ext شناخته می شود ، این قابلیت را به کمک Mounts2SD در اختیارتان قرار می دهد که بتوانید اپلیکیشن های خود را به همراه محتوای حجیم آنان به مموری کارت منتقل کنید. علاوه بر امکانات مدیریتی قدرتمند بر اسکریپت انتقال محتویات اپلیکیشن ها به مموری کارت ، نرم افزار Mounts2SD قابلیت های کاربردی دیگری را نیز در خود دارد که در ادامه به معرفی آنان پرداخته ایم.

نکته : پیش نیاز این نرم افزار روت بودن دستگاه و نصب بودن کاستوم ریکاوری است ؛ دستگاه شما بایست از Init.d پشتیبانی کرده و پارتیشن دوم مموری کارت Ext2 ، Ext3 و یا Ext4 ایجاد شده باشد. لازم به ذکر است که در صورتی که با این اصطلاحات آشنایی ندارید به هیچ وجه دستگاه خود را به خطر نیندازید ، تیم نیو فور آندروید هیچگونه مسئولیتی را در قبال مشکلات احتمالی بر اساس بی دقتی کاربران بر عهده ندارد. قبل از آغاز کار حتماً از اطلاعات و همچنین رام فعلی خود از منوری ریکاوری ، یک نسخه بک آپ تهیه کنید. لینک آموزش در Github

دانلود / توضیحات بیشتر