دانلود نرم افزار گذاشتن والپیپر بدون تغییر سایز عکس Image 2 Wallpaper

آیا شما هم همیشه با مشکل تغییر سایز و یا به اصطلاح ری سایز شدن عکس ها در هنگام تعویض والپیپر رو به رو هستید؟ در تمامی دستگاه های آندرویدی یک فانکشن در بخش تغییر والپیپر گنجانده شده است که شما با انتخاب یک تصویر برای قرار گیری در هوم اسکرین ، بایست ابتدا بخشی از آن را Crop کرده و سپس آن را به عنوان تصویر پس زمینه قرار دهید. اما گاهی ممکن است بخواهید تصویر مورد نظرتان به صورت فول اسکرین و بدون Crop شدن در هوم اسکرینتان قرار گیرد ؛ اینجاست که به یک نرم افزار جداگانه برای انجام این عمل نیز پیدا می کنید. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم جهت انجام این عمل به شکلی بسیار ساده شما را با نرم افزار Image 2 Wallpaper 2.0.0 آشنا کنیم.با ما در دانلود این نرم افزار همراه باشید.

Image 2 Wallpaper1

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

Image 2 Wallpaper امکان تجربه رابطه کاربری جدیدی را در نسخه دوم خود به شما ارائه می کند ، شما می توانید با انتخاب گزینه Back to Classic UI همچنان با رابط کاربری گذشته بازگردید ، نرم افزار Image 2 Wallpaper با اسمارت فون ها و تبلت ها سازگاری دارد ؛ تنها کافیست تصویر مورد نظرتان را به محیط نرم افزار وارد کنید و در صورت نیاز ابتدا آن را مطابق با نمایشگر خود تغییر سایز دهید و سپس آن را بر روی هوم اسکرین و یا لاک اسکرین ست کنید. لازم به ذکر است که در صورت تمایل قادر هستید تصویر اورجینال را نیز بدون نیاز به تغییر سایز در هوم اسکرین قرار دهید. در ادامه به کمک ابزارهای تعبیه شده در این نرم افزار میتوانید تصاویر مورد نظرتان را پیش از تعریف به عنوان والپیپر بچرخانید ، آنان را Flip کنید و یا افکت های Gray Scale و همچنین تغییر نور و کنتراست را بر روی آنان اعمال کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار حذف اپلیکیشن ها Root Uninstaller Pro 6.2

آیا شما از هم از اپلیکیشن های پیش فرض نصب شده بر روی رام دستگاه های آندرویدی خود خسته شده اید؟ ممکن است شما صاحب دستگاهی باشید که دارای حافظه داخلی اندکی است ، اکنون برای نصب نرم افزارهای جدید با مشکل کمبود فضا مواجه هستید ، اما مجوز حذف اپلیکیشن خاصی را ندارید ! مشکل اصلی از اینجا آغاز می شود که رام فعلی موجود در دستگاه شما دارای تعدادی از اپلیکیشن های پیش فرض می باشد که در حالت عادی امکان حذف کردن آنان از سوی کاربران وجود ندارد ؛ اما در اینجا قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با نرم افزاری جدید با نام Root Uninstaller Pro آشنا کنیم که قادر است به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن ، انواع اپلیکیشن های نصب شده بر روی دیوایس ها را برایتان حذف نماید. نرم افزار Root Uninstaller Pro علاوه بر آنکه قادر است اپلیکیشن های نصب شده شما را برایتان پاک سازی نماید ؛ بلکه قادر است نرم افزارهای سیستمی را نیز برایتان حذف نماید ! پس ما در معرفی نسخه حرفه ای این نرم افزار همراهی نمائید.

نرم افزار Root Uninstaller Pro 6.2

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

Root Uninstaller Pro قادر به سرعتی بسیار بالا اقدام به حذف اپلیکیشن های کاربری و همچنین اپلیکیشن های سیستمی کند ، پیش نیاز عملکرد صحیح این نرم افزار روت بودن دستگاه است ! با روت کردن دیوایس های خود و نصب نرم افزار جدید Root Uninstaller Pro می توانید قابلیت های کاربردی بسیاری را به دیوایس های خود اضافه کنید. برای مثال می توان به امکان حذف تمامی اپلیکیشن های نصب شده توسط کاربر و یا اپلیکیشن های سیستمی رام های استوک اشاره کرد. در ادامه این نرم افزار می تواند از نرم افزارهای نصب شده نسخه هایی پشتیبان را تهیه کند که در آینده بتوانید آنان را مجدداً نصب کنید و یا آنان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. قابلیت Reset اپلیکیشن ها به شما این امکان را می دهد که یک اپلیکیشن را به حالت اولیه پس از نصب خود بازگردانی کنید ؛ این قابلیت زمانی کاربرد دارد که یک اپلیکیشن با مشکلی رو به رو شده باشد که امکان عیب یابی آن زمان بیشتری را بطلبد. این نرم افزار امکانات گسترده ای را در زمینه بک آپ گیری و برگرداندن نرم افزارها و بازی ها در اختیارتان قرار می دهد و بدین طریق میت وانید پس از ریست فکتوری و یا تغییر رام نیز به شکلی سریع نرم افزارها و بازی های خود را به همراه دیتاهای آنان بازگردانی نمائید. لازم به ذکر است که بیشتر قابلیت های این نرم افزار در انواع دستگاه های روت نشده نیز قابل اجراست ، تنها کاربردهایی از آن که نیازمند دسترسی به فایل های سیستمی داشته باشد ، به روت بودن دستگاه نیاز دارد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رانندگی در شهر Muscle Car Driver

دانلود بازی اتومبیل رانی بدون محدودیت

دانلود بازی رانندگی بدون محدودیت در شهر

با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از سری بازی های ماشین ؛با دانلود این بازی برای اندروید می توانید بدون هیچ محدودیتی در شهر رانندگی کنید درست مثل بازی gta! آیا دوست دارید این بار یک بازی رانندگی در شهر آن هم بدون محدودیت های زمانی ، مکانی و یا مأموریتی را تجربه کنید؟ پس با ما در معرفی نسخه سوم بازی محبوب Muscle Car Driver همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Muscle Car Driver نام یک بازی در سبک رانندگی در خیابان های شهر است که با گرافیکی ایده آل و حجمی بسیار مناسب در اختیار شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی قرار می گیرد. گرافیک این بازی به نحوی است که به مانند آن با این حجم مناسب در مارکت آندروید نخواهید یافت ؛ فیزیک و استایل بازی و رانندگی و کنترل اتومبیل ها به گونه ای هستند که هیچگاه احساس خستگی نخواهید کرد و همیشه برای شما لذت بخش خواهد بود. بازی در یک خیابان دارای ترافیک آغاز می گردد و شهرستانی که خیابانی بی انتها را در پیش رویتان قرار می دهد ؛ یک سفر الهام بخش را در این شهرستان دوست داشتنی با چشم اندازی دیدنی از کوهستان ها طی کنید. این شهر دوست داشتنی دارای یک خیابان 20 کیلومتری و مناسب برای رانندگی بدون محدودیت است ؛ اگر شما هم از دوست داران بازی های سبک رانندگی در آندروید هستید ، شما را به دانلود رایگان بازی Muscle Car Driver دعوت می نمائیم. در این بازی آزادی کامل رانندگی در اختیار شماست و هیچگونه محدودیتی برای حرکت و سفرهای شما در مسیرهای طولانی وجود ندارد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر