دانلود ورژن جدید نرم افزار باد صبا Bade Saba 6.7

نرم افزار باد صبا

باد صبا یکی از معروف ترین نرم افزار اسلامی برای اندروید است که دارای قابلیت های فراوان از جمله تقویم شمسی,اوقات شرعی و .. است.در چند سال اخیر با افزایش چشمگیر برنامه ها و بازی های ایرانی، شاهد برنامه هایی فوق العاده کابردی و جالب بوده اید که بدون شک می توانند به عنوان بهترین ها در نوع خود انتخاب شوند، اپلیکیشن باد صبا (Bade Saba) هم یکی از آن هاست. باد صبا یک تقویم شمسی با قابلیت های فوق العاده ای از جمله پخش اذان است، بله، این برنامه این توانایی را دارد تا بصورت کاملا خودکار و کاملا آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) در زمان مشخص اذان پخش کند. این تقویم کاربردی که آخرین ورن از آن اکنون در اختیار شماست علاوه بر اینکه یک سررسید سال 1395 برای اندروید خواهد بود، تمامی مناسبت های هر ماه را نیز مشخص می کند حتی روز های تعطیل سال را نیز برای کاربرانش معین می کند.

این برنامه جالب توسط موسسه موج همراه نور طراحی و بصورت رایگان در اختیار تمامی فارسی زبانان جهان قرار گرفته است، و افتخاراتی را نیز برای سازندگان به همراه داشت از جمله اینکه باد صبا توانست در کافه بازار به عنوان پرنصب ترین ها سال 95 و انتخاب به عنوان محبوب ترین برنامه فارسی از دید مردم و کاربرانی که آن را نصب کرده اند شود حتی توانست رتبه نخست را در جشنوار پردیس که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد را به خود اختصاص دهد پس مطمئن باشید که با کامل ترین و بهترین تقویم اندروید روبرو هستید. این برنامه می تواند اوقات شرعی را متناسب با استان و شهرتان مشخص کند.

همانطور که گفته شد برنامه باد صبا (Bade Saba) قابلیت پخش اذان دارد که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید موذن دلخواه خود را نیز انتخاب کنید تا در زمان مشخص اذان را با صدای او پخش کند. از دیگر ویژگی های این برنامه اندروید دارا بودن تقویم های شمسی، قمری و میلادی، قابلیت درج یادداشت، توانایی نصب بروی بیش تر نسخه های اندروید، امکان بررسی دقیق بودن یا نبودن ساعت دستگاه اندرویدی و حتی بخش آموزش احکام و آداب اسلامی اشاره کرد و این تنها بخشی از توانایی های باد صبا بود. توجه داشته باشید که برای دقیق بودن اوقات شرعی و … باید ساعت و تاریخ موبایل یا تبلت خود را بصورت دقیق تنظیم کنید. درضمن می توانید با مراجعه به سایت موسسه موج همراه نور از سازندگان آن همایت مالی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر