دانلود همراه بانک انصار ورژن جدید اندروید

دانلود همراه بانک اندروید ورژن جدید مخصوص سیستم عامل اندروید

آخرین نسخه تا بهمن ماه سال 1395

همان طور که می دانید بانک انصار طی سالیان اخیر به یکی از بانک های محبوب در ایران تبدیل شده است.در این پست سایت نیو فور اندروید در ادامه ی معرفی نرم افزار های همراه بانک مثل همراه بانک ملت و همراه بانک ملی به معرفی امکانات این برنامه ی کاربردی می پردازیم.

همراه بانک ملت

برخز از امکانات موجود در نرم افزار همراه بانک انصار عباتند از:

1.امکان مشاهده مشخصات و موجودي سپرده های
2. مشاهده 10 گردش و صورت حساب
3. مشاهده موجودی کارت
4. قابلیت مسدود سازی کارت
5. مشاهده مشخصات تسهیلات
6. پرداخت اقساط
7. انتقال وجه سپرده به سپرده
8. انتقال کارت به کارت (داخلی و شتابی)
9. انتقال وجه کارت به سپرده
10. انتقال وجه بین بانکی پایا
11. انتقال وجه بین بانکی ساتنا
12. انتقال وجه به مقاصد برگزیده
13. پرداخت قبوض با بارکدخوان
14. پرداخت قبوض گروهی
15. خرید شارژ سیم کارت های اعتباری
16. پرداخت جهت امور خیریه
17. مشاهده جزییات دسته چک ها
18. قابلیت به اشتراک گذاری رسیدها
19. قابلیت بایگانی تمامی تراکنش های بانکی
20. پرداخت قبوض جریمه های راهنمایی و  رانندگی
21. تنظیم زمان بیکاری
22. جستجوی اطلاعات شعبه های بانک
23. مشاهده سقف اطلاعات انتقال وجه
24. قابلیت سوییچ اتوماتیک نوع ارتباط از پیامک به اینترنت و بلعکس

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همراه بانک مسکن برای اندروید جدید

دانلود همراه بانک مسکن اندروید

دانلود همراه بانک مسکن برای اندروید

این نسخه از نرم افزار همراه بانک مسکن که اماده ی دانلود کرده ایم جدید ترین نسخه ارائه شده از این برنامه همراه بانک برای اندروید است.همانطورکه می دانید امور بانکی با سرعت به سمت الکترونیکی شدن پیش می روند و این روند رشد سریع نتیجه ای جز آسان شدن و سریع شدن روند انجام کارهای بانکی نبوده است. نرم افزار های همراه بانک بخشی از این پیشرفت است که این امکان را به کاربران خود می دهند تا بتوانند امور بانکی را براحتی انجام دهند. بانک مسکن نیز که یکی از بزرگ ترین و در عین حال معتبرترین بانک های ایران است نیز در این راستا نرم افزار همراه بانک مسکن را بصورت رسمی به مشتریان خود معرفی کرده است. با استفاده از نرم افزار همراه بانک مسکن شما می توانید یک کنترل و دسترسی همه جانبه به حساب بانکی خود داشته باشید. ابتدا این نرم افزار را دانلود و سپس نصب کنید آنگاه با وارد کردن طلاعات لازم از جمله نام کاربری و رمز عبور می توانید وارد نرم افزار شوید.

پیش نیاز: اندروید 2.1 و بالاتر

اما موضوعی که باعث می شود تا این نرم افزار بتواند توجه خیلی از افراد و مشتریان بانک مسکن را به خود جلب کند، آسانی کار با آن، تنوع در خدمات و همچنین امنیت بسیار بالا می باشد. با استفاده از نرم افزار همراه بانک مسکن می توانید از خدماتی نظیر اطلاع از 3 گردش آخر حساب، پرداخت تمامی قبض ها، انتقال وجه از حسابی به حساب دیگر، دریافت مانده حساب، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید کارت شارژ تمامی اپراتور ها، ارسال گذارش عملکرد برای شما، مسدود نمودن کارت بانک مسکن و همچنین آموزش استفاده از بخش های مختلف نرم افزار برخوردار باشید. همانطورکه می دانید برخی از هکرها با ساخت نرم افزار های مشابه و جعلی سعی در دزیدن اطلاعات بانی کاربران هستند اما شما با اطمینان می توانید این نرم افزار را دریافت و استفاده کنید زیرا این نرم افزار بصورت رسمی توسط بانک مسکن منتشر شده است و امنیت اطلاعات مهم بانکی کاربران خود را نیز تضمین کرده اند. نکته ای دیگر که باید به آن توجه داشت این است که برای استفاده از این نرم افزار باید رمز اینترنتی یا رمز دوم کارت خود را فعال کرده باشید. اگر در استفاده از این نرم افزار با مشکل خاصی روبرو شدید بهتر است به یکی از شعبه های بانک مسکن مراجعه کنید.

به سایر همراه بانک ها نیاز دارید؟پیشنهاد ما بازدید از صفحه ی اختصاصی همراه بانک های اندروید است. پست های داغ:همراه بانک ملتهمراه بانک ملی برای اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همراه بانک سامان جدید

saman bank

در ادامه فعالیت های سایت نیو فور اندروید در زمینه نرم افزار های اندروید این بار نرم افزار همراه بانک سامان را برای آندروید آماده ی دانلود کرده ایم.در دوره اي زندگي ميکنيم که وجود تلفن همراه يک امر ضروري ميباشد و اين وسيله کوچک و همه کاره روز به روز به قابليت هايش افزوده ميشود و انجام امور بانکي نيز يکي از اين قابليت ها ميباشد که با استفاده از نرم افزاره قرار داده شده کمک زيادي در صرفه جويي در زمان و راحت تر شده کارها ميکند و براي خيلي از کارهاي بانکي ديگر نيازي به مراجعه به شعب بانک ها نيست و همه اين اتفاق ها در نرم افزاري به نام همراه بانک سرمايه شکل ميپزيد.

خدمات سامانک :
– موجودي کارت
– صورت حساب کارت
– انتقال وجه ( کارت به کارت )
– پرداخت قبوض
– انسداد کارت
– خدمات سپرده
– موجودي سپرده
– صورت حساب سپرده
– انتقال وجه از سپرده
– سوابق  تراکنش ها
– تغيير رمز ورود و….

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همراه بانک صادرات جدید

دانلود برنامه همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات

بانک صادرات نيز براي عقب نماندن از باقي رقباي خود در شعبه هاي مختلف اقدام به افتتاح سامانه همراه بانک نموده است . همراه بانک صادرات از کامل ترين همراه بانک هاي موجود ميباشد که اکثر امور بانکي را به دوش ميکشد. ما در اين پست آخرين ورژن همراه بانک صادرات را براي شما مهيا کرده ايم که از قابليت هايي بسياري بر خوردار ميباشد که در ادامه به آنها اشاره شده است.

خدمات همراه بانک صادرات:
اعلام مانده حساب
اطلاع از سه گردش آخر حساب
انتقال وجه بين حسابهاي مشتري
انتقال وجه به حساب سپهري ديگران با سقف محدود روزانه
انتقال وجه از حساب سپهري به کارت هاي بانک صادرات با سقف محدود روزانه
انتقال وجه از طريق سامانه پايا با سقف محدود روزانه (داخلي)
پرداخت اقساط تسهيلات از طريق سامانه پايا با سقف محدود روزانه (داخلي)
استعلام چك
تعيين مبلغ چک
پرداخت قبض از طريق حساب و کارت بانك صادرات
خريد شارژ سيم کارت اعتباري از طريق حساب و کارت بانك صادرات
دريافت اطلاعات سه شارژ آخر خريداري شده
نرخ ارز
اعلام مفقودي کارت‌هاي بانك صادرات
اعلام شناسه شا براي حساب‌هاي سپهري بانك صادرات
دريافت و تغيير رمز حساب
اعلام سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و روزانه در ساعت‌هاي 8 صبح و 4 بعد از ظهر
امكان تعريف و ذخيره حساب ، كارت و شناسه شبا پركاربرد
قابليت تغيير تنظيمات برنامه

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همراه بانک سپه جدید

دانلود نرم افزار همراه بانک سپه

همراه بانک سپه سامانه اي ميباشد که با استفاده از آن بعد از نصب برنامه قادر خواهد بود از بسياري از خدمات اين بانک در طول شبانه روز برخوردار باشيد و اين عمل تنها با يک تلفن همراه صورت ميگيرد. لازم به ذکر است تنها دارندگان حساب هاي عابربانک، جاري طلايي، قرض الحسنه پس انداز طلايي و بن کارت ميتوانند از اين سامانه برخوردار باشند.هم چنین شما می توانید نرم افزار همراه بانک های دیگر مثل همراه بانک ملت را از سایت نیو فور اندروید به طور رایگان دانلود کند.

خدمات  نرم افزار همراه بانک سپه عبارتند از :
– انتقال وجه به حسابهاي بانک سپه
– انتقال وجه بين بانکي و شتابي
– خريد شارژ تلفن همراه
– مشاهده شارژهاي دريافت شده
– تغيير رمز دوم حساب     – خدمات چک (مشاهده چکهاي وصول شده، برگشتي و …)
– مشاهده صورتحساب و دريافت آن به فرمتهاي pdf ،xls و html
– صورتحساب سفارشي
– گزارش ها (ورود به درگاه هاي غيرحضوري، يارانه، قبوض پرداختي  و …)
– پرداخت و استعلام عوارض شهرداري (خودرو، نوسازي و … )

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همراه بانک پارسیان جدید

دانلود برنامه همراه بانک پارسیان

بانک پارسيان همراه بانک خود را به نام (Parsian Mobile Banking (PMB معرفي کرده است که بتواند در جهت خدمت رساني بهتر و جامع تر به مشتريان گام جديدي برداشته باشد. آخرين نسخه ي آندرويد اين نرم افزار که هم اکنون براي دانلود آماده کرده ايم شامل امکاناتي مانند خريد شارژ هاي اعتباري , اعلام مانده حساب , پرداخت قبوض , عمليات کارت به کارت و… ميباشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همراه بانک سینا جدید

دانلود نرم افزار همراه بانک سینا

همراه بانک سينا از خدمات ارزنده الکترونيکي اين بانک ميباشد. که در اين برنامه مشتريان بانک سينا قادر خواهد بود به صورت شبانه روزي با استفاده از تلفن همراه خود اکثر امور بانکي خود را به راحتي انجام دهند.به عنوان مثال قبوض آب و برق و … را پرداخت کنند. حساب بانکي خود را چک کنند, به حسابي ديگر در بانک سينا پول واريز کنند و بسياري از خدمات ديگر. شما هم اکنون ميتوانيد همراه بانک سينا را به صورت رايگان دريافت نماييد.هم چنین پیشنهاد می کنیم از نرم افزار همراه بانک ملت نیز دیدن کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همراه بانک تجارت

دانلود همراه بانک تجارت

در اين پست آخرين نسخه همراه بانک تجارت را براي آن دسته از افرادي که از حساب بانک تجارت برخوردار ميباشند  فراهم کرده ايم . اين برنامه مانند تمام همراه بانک ها از خدماتي نوين نظير پرداخت قبوض , پرداخت قسط ها , اعلام مانده حساب باقي , دريافت صورت حساب , انتقال وجه به حساب ديگر بانک تجارت و پيگيري چک ها اشاره کرد.این نرم افزار پس از همراه بانک ملی و همراه بانک کشاورزی سومین نرم افزار همراه بانکی است که در سایت نیو فور اندروید منتشر شده و به زودی نرم افزار سایر بانک ها نیز در سایت قرار می گیرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همراه بانک کشاورزي جدید

دانلود همراه بانک کشاورزي

پس از انتشار نرم افزار همراه بانک ملی این بار با همراه بانک کشاورزی در خدمت شما هستیم.با همراه بانک کشاورزي بدون در نظر داشتن زمان و مکان مي توانيد به امور بانکي خود بپردازيد و اين کار با به کار گيري از تلفن همراه مقدور ميباشد که در نسخه جديدي که تيم نيو فور آندرويد فراهم کرده است بر روي تمام تلفن هاي همراه با سيستم آندرويد قابل نصب ميباشد. هم چنين از قابليت هاي اين سامانه ميتواند به اعلام موجودي , پرداخت قبض ها , مسدود نمودن کارت , اعلام خريد 3 شارژ آخر , انتقال وجه به حساب مهرگستر/كارت مهرگستر , خريد شارژ ايرانسل و همراه اول و بسياري از خدمات ديگر اشاره کرد.همک اکنون ميتوانيد آخرين نسخه اين نرم افزار را به صورت رايگان دريافت نماييد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همراه بانک ملی نسخه کامل

دانلود نرم افزار همراه بانک ملی نسخه کامل برای موبایل

همراه بانک ملی

بانک ملي ايران براي رفاه حال مشتريان خود و کاهش مراجعه ي آنان به شعب بانک و همچنين جهت جذب مشتري اقدام به تاسيس همراه بانک نموده است که مشتريان ميتوانند به ورود به حساب کاربري خود از طريق تلفن همراه خود از خدمات ارزنده اين بانک برخوردار شوند. هم اکنون وب سايت نيو فور آندرويد آخرين نسخه اين نرم افزار را براي سيستم عامل آندرويد جهت دانلود قرار داده است.همچنين در زير به خدمات اين نسخه جديد از همراه بانک ملی اندروید اشاره شده است.

خدمات در حال انجام همراه بانک ملي نسخه جديد:

انتقال از حساب به کارت
دريافت اطلاعات تسهيلات
صورت حساب کارت
اطلاعات سه شارژ آخر ، بررسي نسخه و دريافت آخرين پاسخ
مشاهده مانده حساب
مشاهده گردش حساب
انتقال به حساب ديگران(سيبا)
انتقال وجه بين بانکي(پايا)
پرداخت اقساط تسهيلات
استعلام چک
تعيين مبلغ چک
انتقال وجه بين حسابهاي داراي يك شماره مشتري
پرداخت قبض
خريد شارژ سيم كارت
دريافت اطلاعات شارژ سيم كارت
نرخ ارز
مانده کارت شتابي
اعلام مفقودي کارت

دانلود / توضیحات بیشتر