برنامه جالب و سرگرم کننده تبدیل عکس به کاریکاتور MomentCam Cartoons & Stickers 3.1.0

برنامه تبدیل عکس به کاریکاتور MomentCam Cartoons & Stickers

نرم افزار جالب اندروید MomentCam Cartoons & Stickers این امکان را به شما می دهد تا از عکس های معمولی خود و دوستانتان، تصاویر کارتونی و شکلک های خنده دار و بامزه ایجاد کنید و با اشتراک گذاری آن ها در شبکه های اجتماعی مختلف لذت ببرید. شیوه کار این اپلیکیشن خیلی خیلی ساده و روان است! تنها لازم است تا شکلک و طرح خنده دار مورد نظر خودتان را انخاب و سپس از میان عکس های موجود در گالری موبایل و یا تبلتتان یکی را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا تصویر کارتونی ساخته و نمایش داده شود آنگاه می توانید آن تصویر را ذخیره کنید و یا مستقیما در فیسبوک با تمامی دوستانتان به اشتراک بگذارید. بعد از این موضوع شما با استفاده از MomentCam Cartoons & Stickers برای تصویر کارتونی ساخته شده یک تصویر پس زمینه از میان هزاران تصویر موجود در برنامه انتخاب کنید و در نهایت چهره کارتونی مورد نظرتان را با مواردی مانند مو، عینک، ریش و … سفارشی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. این برنامه از دو بعد اصلی با سایر برنامه های اندرویدی مشابه متفاوت است، اول اینکه در این برنامه تصویر ساخته شده تمام قد می باشد که نسبت به نرم افزار هایی که تنها چهره را پوشش می دهند مزیت ویژه ای محسوب می شود و مورد دوم اینکه با وجود افکت های گوناگون و تصویر پس زمینه متنوع همچنان حجم این اپلیکیشن بسیار پایین است.

در زیر به برخی از ویژگی های بارز و برجسته MomentCam Cartoons & Stickers اشاره شده است:

  • ایجاد کارتون شخصی و شکلک های متحرک
  • شخصی کردن تصاویر پس زمینه خود با آخرین ویژگی های ما!
  • شرکت در فعالیت های مختلف برای برنده شدن جوایز با به اشتراک گذاشتن خلاقیت خود در جامعه مجازی MomentCam
  • حجم بسیار کم
  • محیطی ساده و روان بگونه ای که ساخت یک کاریکاتور تنها با چند لمس ساده امکان پذیر است
  • قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر ساخته شده
  • و …
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود کامل ترین برنامه پیشبینی هوا YoWindow Weather 1.7.17

YoWindow Weather

 

بدون شک برنامه هواشناسی YoWindow Weather از بهترین و کاربردی ترین برنامه های اندرویدی است که البته توانسته است امیتاز بالای 4.5 را در گوگل پلی کسب کند و همین نشانه موفقیت آمیز بودن این اپلیکیشن مفید اندروید است. این برنامه با اتصال به پایگاه داده ای فوق العاده کامل می تواند آخرین و دقیق ترین وضعیت آب و هوای نقاط مختلف کشور را برای شما مشخص کند. این برنامه برای انجام کار خود به اینترنت نیاز دارد اما نگران نباشید حجمی که این برنامه از پهنای باندتان اشغال میک ند بسیار بسیار ناچیز و تنها در حد دریافت چند کد ساده و کم حجم است درضمن این برنامه سازگاری کامل هم با انواع اتصال های انترنت از جمله شبکه های وای فای و 3G و 4G تمامی اپراطور ها دارد. این برنامه دارای ابزارکی می باشد که می تواند وضعیت آب و هوای منطقه شما را به تصویر بکشد برای مثال اگر هوا ابری است، تصویر پس زمینه گوشی موبایل و تبلت شما یک منظره زیبا با هوای ابری خواهد بود و همین کار را برای سایر شرایط انجام می دهد و جالب تر اینجاست که شب و روز بودن حتی فصل ها را هم در این تصویر پس زمینه دخالت می دهد برای مثال یک تصویر از کلبه ای در برف و آسمانی پر ستاره را به تصویر می کشد.

برنامه اندروید YoWindow Weather تنها وضعیت آب و هوای کنونی را مشخص نمی کند بلکه می تواند وضعیت جوی را تا چندین روز آینده بصورت کاملا دقیق برایتان مشخص نماید تا به این شکل بتوانید برای روز های آینده برنامه ریزی کنید. یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن توانایی نمایش دمای هوای امروز و روز های آینده است که موضوع برای کسانی که اهل سفر کردن هستند و یا قصد رفتن به پیکنیک را دارند بسیار بسیار مفید و کاربردی است. این نرم افزار بصورت کامل تمامی شهر ها و شهرستان های کشور عزیزمان ایران را پوشش می دهد پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا نسخه کامل آن را بصورت رایگان از سایت نیو فور اندروید دریافت و برروی تبلت یا گوشی موبایل اندرویدی خود نصب کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار Disney Infinity Action! 1.0.6 نسخه آنلاک شده کامل

برنامه Disney Infinity Action! 1.0.6

 

دوست دارید تا بدون هیچ دردسری، انیمیشن دلخواه خود را بسیازید؟! پس به هیچ عنوان دانلود برنامه  Disney Infinity Action نسخه آنلاک شده را برای اندروید از دست ندهید.

همانطور که پیداست این نرم افزار اندروید توسط کمپانی مشهور و محبوب دیزنی ساخته و منتشر شده است و هدف از ساختش این است که شما بتوانید شخصیت های معروف بازی و کارتون های این شرکت را تحت کنترل بگیرید و حرکات دلخواهتان را برروی آن ها انجام دهید تنها لازم است که این برنامه رایگان را دانلود و نصب کنید. نسخه ای که اکنون در سایت نیو فور اندروید در دسترس است نسخه کامل Disney Infinity Action که تمامی شخصیت ها و کارکتر های آن آزاد و قابل استفاده هستند که این موضوع به دلیل آنلاک بودن آن است پس نیازی به کرک کردن و یا استفاده از نرم افزار های پچر مثل Lucky Patcher نیست و می توانید نسخه پولی آن را بصورت کاملا رایگان استفاده کنید. موضوع دیگری که در مورد این اپلیکیشن جالب وجود دارد این است که تمامی کارکتر ها در آن جمع آوری شده اند و همانطور که در تصویر برنامه مشاهده می کنید از ماشین ها و غول ها گرفته تا پرنسس ها در آن دور هم جمع شده اند تا بتوانند یک برنامه کامل را شکل دهند.

نکته جالب Disney Infinity Action این است که برخلاف برخی از برنامه های مشابه، این توانایی را دارید که انیمیشن های ساخته شده را ذخیره و یا حتی آن ها را در شبکه ها و برنامه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و دوستان خود را با تماشای آن ها سرگرم کنید و جالب تر اینجاست که حتی می توانید از خود خلاقیت نشان دهید و شخصیت های دلخواه خود را در کنارتان قرار دهید و یک داستان کامل را شکل دهید و بعدا آن را صداگذاری کنید و به شکل یک کارتون کامل درآورید. این برنامه ساده و جالب دارای بخش های بسیار متنوع و گرافیکی نسبتا بالاست به همین دلیل حجم نهایی آن نیز افزایش یافته است بنابراین در دو بخش ( یک فایل apk و یک فایل دیتا ) منتشر شده است بنابراین پس از نصب برنامه، فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.disney.disneyinfinityaction_goo را در حافظه گوشی در آدرس Android/Obb کپی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار Shazam Encore 5.5 برای یافتن خواننده آهنگ از روی صدا

نرم افزار اندروید  Shazam Encore 5.5

با دانلود نرم افزار Shazam Encore و نصب ان بر روی گوشی اندرویدی خودتان می توانید با استفاده از صدای خواننده آهنگ نام و سایر مشخصات را پیدا کنید!

Shazam Encore نام یک برنامه کاربردی اندروید است که چند وقتی است به عنوان یکی از محبوب ترین های اندروید در google store قرار گرفته است به همین دلیل تصمیم بر آن شد تا آن را برای کاربران عزیزمان مثل همیشه بصورت رایگان قرار دهیم، امیدوارم که خوشتان بیاید. کاربرد این برنامه اندرویدی به این شکل است که به شما کمک می کند تا به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن نام و یا سایر اطلاعات در مورد یک موزیک برای مثال نام و سال انتشار و … را در مورد یک موزیک بدست آورید. مثلا شما در ماشین دوستتان نشسته اید که او آهنگی را پخش می کند که شما را به خود جذب می کند و حالا دوست دارید تا نام این خواننده را بدانید تا شاید سایر کارهایش را هم گوش کنید برای فهمیدن نام او تنها لازم است که گوشی خود را درآورید و برنامه Shazam Encore را اجرا کنید، این برنامه بخشی از موزیک را ضبط می کند و سپس با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ای که دارد آن را آنالیر و بررسی می کند و سپس با جستجو در پایگاه داده اینترنتی خود نام و سایر مشخصات موجود آن را برای شما به نمایش در می آورد، به همین سادگی. جالب تر اینجاست که این اپلیکیشن اندروید این توانایی را دارد که حتی اگر شما خودتان با صدای خودتان بخش از متن آهنگ دلخواهتان را بخوانید، صدای شما را بررسی کند و به نتایج دلخواهتان دست پیدا کنید، چی از این بهتر. این برنامه نتنها موزیک بلکه موزیک ویدئو را هم پشتیبانی می کند و در کنار این ویژگی محیط ساده و حجم کم و همچنین سازگاری کامل با انواع اتصال های اینترنت از جمله وای فایی و یا 3G و 4G می تواند آن را به عنوان بهترین در نوع خودش برانگیزد.کاربران New4Android توجه داشته باشید اطلاعاتی در مورد تست و بررسی آن با موزیک های ایرانی بدست نیاوردم بنابراین می توانید آن را دانلود و امتحان کنید و در آخر نتایج و تجربه خود را با ما اشتراک بگذارید، اما در مورد موسیقی های خارجی می توانید از عملکردش اطمینان داشته باشید.

هم اکنون می توانید ورژن جدید این نرم افزار را که نسخه Shazam Encore 5.5.0-15052112 Donated است را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار نوشتن متن با انگشت در اندروید Write 1.9.5

با دانلود یکی از کاربردی ترین نرم افزار ها برای اندروید موافق هستید؟حتما دوست دارید که یادداشت های خود را با سرعت بالا با انگشت دست خود بنویسید.احتمالا برای شما هم بارها پیش آماده که قصد یادداشت برداری از چیزی را داشته باشید و به نظرتان رسیده که چقدر خوب می شد که اگر برای این کار می توانستید از تلفن همراه خود استفاده کنید. باید گفت که برای این کار تا به حال نرم افزار های زیادی طراحی و ساخته شده است که شما می توانید با کمی جستوجو در فضای اینترنت به آن ها دست پیدا کنید. با استفاده از این نرم افزار ها شما قادر خواهید بود که در هر زمان که بخواهید از تلفن همراه و یا تبلت خود به عنوان یک دفترچه یادداشت استفاده نمایید و یا حتی اگر کمی انسان احساساتی هستید و به گذشته اهمیت بیشتری می دهید می توانید از این نرم افزارها به عنوان دفترچه خاطرات استفاده کرده و خاطرات روزانه خود را در آن ها یادداشت نمایید و مطمئن باشید که در اثر مرور زمان آن ها را از دست نخواهید داد.پس فرصت با انگشت تایپ کردن در اندروید را از دست ندهید و نرم افزار Write 1.9.5 را دانلود کنید.

دانلود نرم افزار Write 1.9.5

پیشنهاد ویژه : جدیدترین برنامه های اندروید

پیش نیاز: اندروید 3.1 و بالاتر

از سایر برنامه های رایگان اندروید نیز دیدن کنید

شاید تا به حال نرم افزا های زیاد را امتحان کرده باشید که می توانند کار یادداشت برداری را برای شما انجام بدهند اما به علت زمان بر بودن تایپ کردن ترجیح بدهید که در صورت وجود قلم و کاغذ دیگر از این نرم افزار ها استفاده نکنید. به همین علت ما امروز قصد داریم یک نرم افزار بسیار کاربردی به نام Write را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن شما خواهید توانست به سادگی مطالب خود را روی صفحه نمای با حرکت انگشتان خود بنویسید و یا اشکال هندسی مورد نظر خود را رسم کنید و به این ترتیب گوشی تلفن همراه خود را دقیقا به یک دفترچه یادداشت تبدیل نوایید و همچنین شما در نرم افزار Write قادر هستید که در صورت نیاز تصاویر مورد نظر خود را به متن ها اضافه نمایید. حالا با نرم افزار Write شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف زمان برای تایپ کردن کلمات هر آن چه را که می خواهید بنویسید و یا حتی جزوات درسی خود را در این برنامه وارد کنید تا در هر زمان و هر جا که به آن ها نیاز داشتید به سادگی آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود آخرین نسخه از نرم افزار آفیس برای اندروید | OfficeSuite 8

دانلود نرم افزار آفیس برای اندروید OfficeSuite 8 ورژن جدید

احتمالا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چقدر خوب بود اگر امکان اجرا برنامه های کاربردی مانند نرم افزار آفیس روی اندروید وجود داشت و تا به حال برنامه های گوناگونی را در این رابطه دانلود کرده اید که هیچ یک از آن ها نتواسته آن گونه که باید شما را قانع کند .اما امروز ما برای شما نرم افزار OfficeSuite 8 را آماده دانلود کرده ایم که می تواند برای شما تمام امکانات نرم افزار آفیس را روی موبایلتان ایجاد کند به گونه ای که با استفاده از آن نیاز شما به کامپیوتر برای اجرای و ایجاد فایل های doc به طور کامل از بین خواهد رفت.پس با ما با دانلود نرم افزار آفیس برای اندروید همراه باشید.

نرم افزار آفیس برای اندروید

پیش نیاز: اندروید 2.1 و بالاتر

یکی از پر کاربردترین نرم افزار هایی که تا کنون برای کامپیوتر ساخته شده است نرم افزار آفیس می باشد که نسخه های متعددی از آن نیز برای تلفن های همراه هوشمند ساخته شده است که می توان گفت یکی از بهرتین نسخه های آن OfficeSuite می باشد که به تازگی منتشر شده و تونسته در زمان کوتاهی بیش از 100 میلیون بار در گوگل پلی دانلود بشود .با استفاده از این برنامه شما می توانید به سادگی فایل هایی با فرمت های doc ,docx ,xls ,xlsx ,csv و ….. را نمایش داده و قابلیت ویرایش را برایتان فراهم کند ،همچنین با این برنامه شما می توانید فایل های pdf را اجرا کرده و آن ها را به فایل هایی با فرمت doc تبدیل کنید. نرم افزار OfficeSuite می تواند فایل های پاورپوینت ،اکسل و اکسز را برای شما به نمایش در بیاود و قابلیت ویرایش آن ها را نیز برای شما ایجاد کند. ویژگی دیگر این نرم افزار که میتوان به آن اشاره کرد فایل منیجری است که روی خود این نرم افزار اندروید وجود دارد و به طوری که شما بدون هیچ واسطه ای قادر هستید که فایل هایی با فرمت zip را اجرا کنید و همینطور فایل های doc که با Microsoft Office 97 الی 2010 نوشته شده است را مشاهده کنید و فایل های متنی که در ایمیلتان ضمیمه شده اند را نیز به سادگی اجرا کنید. با نرم افزار OfficeSuite نیاز شما به دیگر برنامه های مشابه به طور کامل از بین خواهد رفت.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مدیریت شماره های ذخیره شده در سیم کارت

دانلود نرم افزار SIM Contacts

نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار معرفی شده بسیار مفید است. آیا در زمینه مدیریت شماره تلفن های ذخیره شده در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود با مشکل مواجه هستید؟ ما به شما استفاده از نرم افزار مدیریتی هوشمند SIM Contacts را پیشنهاد می کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

همانطور که می دانید ، سیستم عامل آندروید در زمینه مدیریت شماره تلفن های ذخیره شده در سیم کارت ، دارای محدودیت ها و ضعف هایی آشکار است ، اما شما به واسطه اپلیکیشن ساده SIM Contacts ، می توانید این محدودیت ها را شکسته و امکاناتی حرفه ای را در بخش سازماندهی آنان در اختیار بگیرید. از مهم ترین امکانات این نرم افزار ، می توان به قابلیت های زیر در لیست شماره تلفن های سیم کارت اشاره کرد :

بارگذاری تمامی شماره تلفن ها ، اضافه کردن یک شخص و شماره تلفن جدید ، اعمال تغییر در مشخصات یک شخص و یا شماره تلفن او ، حذف شماره تلفن ها ، برقراری یک تماس صوتی ، ارسال پیامک ، کپی آنان به حافظه تلفن ، جستوجو بر اساس نام و به اشتراک گذاری

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار افزایش سرعت موبایل SD-Booster

 دانلود نرم افزار رایگان افزایش سرعت

نرم افزار افزایش سرعت

 پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
SD-Booster  SD-را برای افزایش سرعت اندروید خود دانلود کنید.تقويت کننده سرعت هاي خارجي و داخلي کارت حافظه SD  تا 40 برابر! لذت بردن از يک احساس جديد سرعت بر روي گوشي هاي هوشمند آندرويد خود را در هر زمان و در همه جا که شما بخواهيد را برايتان به ارمغان مي آورد.
SD-تقويت کننده، تنها برنامه است که پشتيباني از هر کارت به طور جداگانه است!این نرم افزار را برای گوشی و تبلت های اندرویدی خود دانلود کنید و سرعت بی نهایت لذت ببرید.

ويژگي های نرم افزار  SD-Booster:
-MMC چارچوب تشخيص براي حمايت از کارت حافظه SD و SD-حافظه
پيکربندي هر SD-Card/SD-Memory به طور جداگانه (جديد!)
دستگاه نظارت (جديد!)
سيستم هشدار (جديد!)
شرايط پيشنهاد مبتني بر رنگ از اندازه حافظه پنهان فعلي
پشتيباني از چند زبان (جديد!)

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avast! Mobile Security v2

دانلود نرم افزار آنتی ویروس اندروید  Avast
دانلود آنتی ویروس vast! Mobile Security v2.0.3380

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
avast! Mobile Security v2.0.3380 از قوی ترین نرم افزار های آنتی ویروس در کامپیوتر و موبایل است که این بار نسخه اندروید این نرم افزار امنیتی را که قابل نصب در موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید است را آماده ی دانلود کرده ایم. ابزار هاي موجود اين نرم افزار : کنترل ويژگي هاي ضد سرقت با دستورات SMS از راه دور، قفل کردن گوشي، فعال شدن آژير، رديابي GPS، نظارت صوتي،اضافه کردن يک فايروال براي جلوگيري از نفوذ هکرها. غير فعال کردن دسترسي به اينترنت و بسیار ابزار های امنیتی مفید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار نمایش مصرف باتری kulls Battery Widget v1.6

 دانلود نرم افزار اندروید نمایش میزان مصرف باتری (ویجت)
دانلود نرم افزار Skulls Battery Widget v1.6.10

پيش نياز : آندرويد 1,5 و بالاتر
نرم افزار Skulls Battery Widget v1.6.10 یک ویجت کاربردی برای نمایش مصرف باتری در اندروید شما می باشد. واقعا ترسناک، واقعا بد، واقعا سرگرم کننده !یک جمجمه آنتشین را در استند بای اندروید خود داشته باشید و اعتما به نفسخود را به دیگران نمایش دهید!

توجه: پس از نصب لازم است که ویجت را به طور دستی اضافه کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2