دانلود بازی فکری شهر سازی Minecraft Pocket Edition 1.0.4.0

 دانلود بازی فکری رایگان اندروید 2017

سایت اندروید بازی

 

پیش نیاز : آندروید 2,3 و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و زیبا و لذت سبک جدید بازی های فکری و هوش را در اندروید خود با بازی شهر سازی تجربه کنید و لذت ببرید؟

Minecraft Pocket Edition يک بازي فکري و پرطرفدار در سبک ساختمان سازي ميباشد که ار طرفداران زيادي برخوردار ميباشد در اين بازي در ابتدا به شما بنا هاي نيمه کاره و ساختمان هاي نيمه ساز و تخريب شده در اختيار شما قرار داده ميشود که در ابتدا بايد به نحو احسنت و پول هايي که داريد آن ها را بسازيد تا بتوانيد ساختمان هاي بيشتري را اداره کنيد . در اين بازي فکري و جذاب طراحي و ساخت يک شهر به نوعي در اختيار خودتان است که بسته به هوش و زکاوت خود بايد يک شهر زيبا با بهترين بنا ها را بسازيد و از آن ها امتياز کسب کنيد. پيشنهاد ميکنيم اين بازي سرگرم کننده را به هيچچ وجه از دست ندهيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پادشاهی جنگ Kingdom of War 1.1.6 برای اندروید

بازی پادشاهی جنگ Kingdom of War

Kingdom of War پادشاهی جنگ یک بازی نقش آفرینی است که استودیوی بازی سازی GAMEVIL آن را برای اندروید منتشر کرده است. تاج و تخت متعلق به برنده می باشد! مبارزه ای عظیم برای قدرت، تخت پادشاهی را احاطه کرده است!

آنچه که در بازی جنگی Kingdom of War تجربه خواهید کرد:

امتیازات مربوط بازیکنان جدید:
– 300 کریستال برای کاربران جدید
– تبدیل شدن از حالت عادی به متحد پیشرفته بعد از 7 روز ادامه بازی

ویژگی های منحصر به فرد:
– نگهداشتن زمان برای حالت تاکتیکی
– سبک مبارزات منحصر به فرد نیازمند مهارت و تمرکز می باشد
– در گرمای جنگ برای استفاده از حالت تاکتیکی زمان را نگهدارید

متحدان را جمع آوری و تقویت کنید:
– متحدان را تکه تکه جمع آوری و تقویت کنید تا به بیش از 50 متحد مختلف دست پیدا کنید
– قدرتمند ترین نیرو ها را به وسیله متحدان و نگهبانان منحصر به فرد توانا بسازید

بجنگید و فتح کنید:
– برای غلبه بر تروریست ها استراتژی تعیین کنید
– به همراه یک لیگ جهانی سلطنت خود در سراسر جهان را گستردش دهید

مبارزات هیجان انگیز:
– مبارزات بسیار انرژی بخش با ترکیب اکشن و مهارت های دیدنی نگهبانان
– خودتان را به داخل اکشن های خشن و حملات خشنود کننده ببرید

انبوهی از محتویات سرگرم کننده:
– مهارت های خود را در حمله، آرنا و حالت PVP آزمایش کنید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اثر انگشت Mood Scanner 4.6.3

دانلود  نرم افزار رایگان سرگرم کننده اثر انگشت 

نرم افزار جدید

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر

آیا می خواهید با یک نرم افزار جالب و سرگرم کننده برای اندروید اثر انگشت خود را با دقت فراوان ببینید و حتی اثر انگشت دوستان خود را ببینید؟

Mood Scanner يک نرم افزار سرگرم کننده و جديد ميباشد که به وسيله ي آن ميتوانيد اثر انگشت خودتان را با تمام ضررات آن مشاده کنيد. توجه داشته باشيد اين برنامه هيچ کاربرد خاصي ندارد . صرفا جهت سرگرمي و مشاده اثر انگشت خودتان به طور دقيق ميباشد. و به اين گونه کار ميکند که پس از اجراي برنامه انگشت خود را مقابل تلفن همراه خود گرفته و پس از زدن دکمه ي تاييد اثر انگشتتان را مشاده کنيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اسنایپر Sniper & Killer 3D 1.0.8

 دانلود بازی تفنگی جدید اسنایپر

بازی اسنایپر

اگر از طرفداران بازی های اندروید هستید و می خواهید یک بازی تفنگی جذاب را که در آن نقش تک تیر انداز را بر عهده دارید,تجربه کنید, بازی اسنایپر را دانلود کنید.

Sniper & Killer 3D از محبوب ترين و سرگرم کننده ترين بازي تيرانداز در خفا است، که داراي صفحه نمايش بازي هاي نفيس و پر از شور و شوق است. تيراندازي را متوقف نکنيد ، شما نياز به يک تجزيه و تحليل سریع دارید تا سلاح در دست شما به يک سلاح مرگبار تبديل شود، جنايتکاران وحشتناک اجازه نمي دهد از ديد خود به خوبي استفاده کنيد!

ويژگي های بازی اسنایپر Sniper & Killer 3D :
انواع استقرار و مبارزه:ايستاده تيراندازي، تيراندازي چمباتمه زده، مبارزه براي تغيير کارتريج، جايگزيني سلاح هاي مختلف، خريد کيت پزشکي مکمل HP،عمليات به طور کامل درصفحه نمايش لمسي انجام می گیرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب بریدن طناب جدید Cut the Rope 2 1.0.2

 دانلود بازی طناب را ببر ورژن جدید

بازی های جدید اندروید

حتما تا به حال نام بازی طناب را ببر را شنیده اید.این بار نسخه جدید بازی بریدن طناب را برای اندروید خود دانلودکنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دیوایس های آندرویدی را با نسخه جدید یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ آندروید مارکت آشنا کنیم ! اگر از گیمرها و دوست داران بازی های آندروید و یا iOS باشید ، حتما با عنوان Cut The Rope آشنایی دارید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

با توجه به عرضه جدیدترین نسخه از بازی محبوب Cut the Rope ، بر آن شدیم تا کامل ترین نسخه موجود از آن را به شما گیمرهای آندرویدی معرفی کنیم ، همانگونه که می دانید در نسخه اول این بازی ، شاهد حضور کاراکتری دوست داشتنی با نام Om Nom بودیم که در روند بازی ، اقدام به جمع آوری آبنبات ها می کرد. شما در نسخه اولیه این بازی با برش مناسب طناب ها ، آبنبات ها را به Om Nom می رساندید و با پشت سر گذاشتن مراحل ، مهارت خود را در مقادیر امتیازها محک می زدید. اکنون در نسخه دوم این بازی ، چالش هایی جدید و بسیار جذاب اضافه شده اند که در ادامه به شرح آنان می پردازیم ؛ در نسخه دوم این بازی شخصیت ها و گیم پلی جدیدی را شاهد هستیم که مراحل و رویدادهایی جدید را تجربه می کنند ، جمع آوری آبنبات ها هرگز تا این حد جذاب و دوست داشتنی نبوده است ! با پیش رفتن در مراحل مختلف این بازی جوایز و امتیازات خود را افزایش داده و با انجام این بازی به صورت آنلاین ، دوستانتان را به یک رقابت جذاب دعوت کنید. در جریان یک اتفاق غیر منتظره ، Om Nom جعبه ی خود را شکسته و وارد جنگلی می شود که تمامی وقایع و جذابیت های این بازی را در آن تجربه خواهید کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار پوسته ی جدید کیت کت KitKat 4.4 Theme

 دانلود نرم افزار پوسته جدید برای اندروید

نرم افزار های اندروید

 با دانلود KitKat 4.4 Theme می توانید با استفاده ساده از این نرم افزار در اندروید تحولی زیبا ایجاد کنید و از اندروید خودتون بیشتر لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، پوسته ی فوق العاده زیبا و پر طرفدار آندروید 4.4 کیت کت را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

تجربه ی ظاهر جدید سیستم عامل شرکت گوگل در دستگاه های قدیمی تر و قابلیت پشتیبانی از تمامی نرم افزارهای لانچر در آندروید مارکت ! این پوسته الهام گرفته شده از آندروید 4.4 کیت کت و بر پایه ی ظاهر این سیستم عامل در دستگاه نکسوس 5 گوگل است. پوسته ی آخرین نسخه از سیستم عامل نرم افزاری شرکت گوگل یعنی آندروید 4.4 را در دستگاه های خود تجربه کنید ، البته با شباهت کامل تمامی والپیپرها ، آیکون ها ، فولدرها و… ! از جمله لانچرهای پشتیبانی شونده می توان به Nova Launcher, Smart Launcher, Apex Launcher, TSF Shell, Next Launcher 3D, GO Launcher EX, ADW Launcher, ADWLauncher EX, Holo Launcher, SS Launcher, Atom Launcher و… اشاره کرد. این پوسته در مجموع دارای بیش از 600 آیکون از پیش طراحی شده متناسب با ظاهر جدید آندروید 4.4 و متناسب با گوگل نکسوس 5 است ، سیستم والپیپرهای هوشمند جهت مدیریت والپیپرهای دستگاه با مجموع بیش از 180 عدد والپیپر جدید و فوق العاده زیبا و بی نظیر ! امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار پیش بینی آب و هوا Widgets & Weather 2.1.5

 دانلود نرم افزار هواشناسی و پیش بینی وضع آب و هوا

نرم افزار آب و هوا

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی در اندروید خود پیش بینی وضیعت آب و هوای شهر را مختلف مانند تهران را داشته باشید؟

پيش نياز : آندرويد 2,2 وبالاتر
Premium Widgets & Weather 2.1.5  ابزارک فوق العاده  HD، با ساعت و آب و هوا + نرم افزار حرفه اي آب و هوا با پيش بيني وضع هوا در ساعات روز با قابلیت استفاده به عنوان ویجت اندرویدی.هم اکنون ميتوانيد اين نرم افزار محبوب آب و هوايي را با جلوه هاي ويژه از وب سايت نيو فور آندرويد دريافت نماييد.این برنامه دارای تم های بسیار زیبایی در محیط خود است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار عکسبرداری بدون صدا Silent Camera 1.5

 دانلود نرم افزار جدید عکس برداری 2013

نرم افزار عکس

 پيش نياز : آندرويد 1,5 و بالاتر
Silent Camera 1.5 اين نرم افزار بدون هيچ صدايي قادر به عکس برداري و فيلم برداري ميباشد . با اين نرم افزار ديگر هيچ صدايي در هنگام فيلم برداري يا عکس گرفتن را هيچ کس نميشنود . و ميتوانيد به صورت مخفيانه نيز فيلم برداري کنيد.این برنامه را به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید برای تبلت و موبایل دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فرار از زندان با ماشین Police Car Chase

 دانلود بازی جدید فرار از زندان نسخه اندروید

بازی فرار ماشین

 پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
Police Car Chase Prison Escape 1.6 پليس اتومبيل چيس – بالاترين سرعت براي فرار کردن از زندان! قلب شما در مسابقه به تپش خواهد افتاد، عرق کف دست شما را جاري ميکند اين بازي هيجان انگيز ترين و اعتياد آور ترين ماشين پليس تحت تعقيب است – خودتان را آماده کنيد  براي بازي با گرافيک فوق العاده، بازي اعتياد آور با آهنگ هيجاني در مسير ميتوانيد از دوستان کمک بگيريد براي تمام نشدن سوخت خودتان . بايد تا به پايان رسيدن خيابان هاي اطراف زندان جان سالم بدر آوريد.

بازي فرار از زندان با سرعت بالا در حال حاضر در دسترس است!
تغييرات اخير:
کاهش استفاده از حافظه

دانلود / توضیحات بیشتر