بازی ربات های جنگجو Walking War Robots 2.6.2 برای اندروید + دیتا

بازی ربات های جنگجو Walking War Robots

Walking War Robot نام یک بازی اکشن فوق العاده زیباست که توسط شرکت Pixonic LLC منتشر شده است و مبارزه میان ربات های جنگجو را به نمایش می گذارد. در این بازی جنگی اندروید شما می توانید در نبرد های آنلاین چند نفره تا 6 بازیکن (6 نفر در مقابل 6 نفر) وارد شوید!
همین حالا به صفوف رزمندگان فلزی بپیوندید!
در بازی 3 بعدی Walking War Robots شما می توانید با انتخاب ربات های غول پیکری که با سلاح های مختلف مدرن مجهز شده اند وارد میدان های مختلف و متنوع نبرد شوید. علاوه بر گیم پلی فوق العاده زیبا و جذاب چیز دیگری که این بازی اندروید را زیبا می کند گرافیک HD این بازی است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند.

ویژگی های اصلی Walking War Robots:

  • 18 نوع ربات مبارزه ای با قدرت های مختلف
  • بیش از 20 نوع سلاح شامل موشک بالستیک و سلاح های پلاسمایی
  • گروه خود را ایجاد کنید و به پیروزی های مختلف دست پیدا کنید
  • به جنگ های حماسی PVP آنلاین در رقابت های جهانی بپیوندید
  • گرافیک HD
  • و …
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی دنیای تانک های رعد آسا World of Tanks Blitz 3.6.1.620

بازی دنیای تانک های رعد آسا World of Tanks Blitz

World of Tanks Blitz یه عنوان بهترین بازی چند نفره جنگ تانک ها که تا به حال برای گوشی های هوشمند ساخته شده است شناخته می شود. با تانک های جنگ جهانی دوم به نبرد دشمنان بروید. فهرستی عظیم با بیش از 100 نوع تانک به همراه جزییات فراوان و گرافیک خارق العاده که به شدت اعتیاد آور می باشد. این بازی گرافیکی فوق العاده زیبا تا به اینجا بیش از 100 میلیون کاربر از سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است. کنترلر های بازی بصورت ویژه برای انجان بازی های جنگی آنلاین بهینه شده است تا لذت بیشتری از نبرد های نفس گیر بین تانک ها ببرید. به دوستان خود بپیوندید و با استراتژی هایی که در سر دارید در جنگ های 7v7 شرکت کنید. اگر از طرفداران بازی های جنگ جهانی هستید مخصوصا از نوع تانک ها حتما این بازی آنلاین اندروید بسیار زیبا را انجام دهید.

ویژگی های World of Tanks Blitz:

  • وجود بیش از 200 نوع تانک و وسیله نقلیه مختلف
  • امکان چت با دوستان در حین بازی
  • کلاس های مختلف شامل سنگین، سبک، متوسط و نابودگر
  • گرافیک خیره کننده
  • محیط ها و میدان های نبرد های متنوع و مختلف
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگی افسانه های سیاه چال Dungeon Legends 2.140 برای اندروید

بازی جنگی افسانه های سیاه چال Dungeon Legends

Dungeon Legendsافسانه های سیاه چاله که یک بازی اکشن و زیبا در سبک نقش آفرینی می باشد که Codigames آن را در گوگل پلی منتشر کرده است. این بازی می تواند هیجان واقعی بازی های RPG را برای شما به ارمغان خواهد آمورد.
دیگر بازیکنان را در میدان مبارزه به چالش بکشانید و به یکی از افسانه های سیاه چاله تبدیل شوید. در میان سطح های مختلف موجود در بازی Dungeon Legends به دنبال گنج های باورنکردی بگردید و یا به برنده شدن در حالت چالش های دو نفره کمک کنید. وارد یک کلن شوید و برای به دست گرفتن کنترل زندان و سیاه چاله مبارزه کنید. مهارت های خود را توسعه دهید و کاراکتر خود را با نحوه بازی کردنتان سازگار کنید. قبل از بازی مهارتتان را انتخاب کنید و تبدیل به نینجا، مدافع، شفا دهنده و.. شوید. به عنوان یک “درف” زمانی فرا خواهد رسید که شما مجبور خواهید شد برای به دست آوردن طلا و افتخار، شهر خود را ترک کنید. در چالش های سیاه چاله شرکت کنید تا تجربه بدست آورید و احترامتان در بین مردم افزایش پیدا کند.

– دنیای بی پایان از ماجراجویی را جستجو کنید:
وارد سیاه چاله شوید و در رویداد های هفتگی شرکت کنید، در هر سفر منحصر به فرد شما جایزه های گوناگونی دریافت خواهید کرد که کمک می کند مهارت هایتان را ارتقا دهید.

– در میدان جنگ مبارزه کنید:
در صحنه نبرد با دیگر بازیکنان مبارزه کنید جایی که مهارت هایتان باعث ایجاد اختلاف می شود. تنها و یا با دوستانتان وارد میدان نبرد شوید و ثابت کنید که بزرگترین نینجا هستید.

– اکشن RPG واقعی:
کنترلر های بازی افسانه های سیاه چال به طور اختصاصی برای صفحه های لمسی طراحی شده اند بنابراین در دراز مدت و هنگامی که ساعت ها بازی می کنید انگشتانتان خسته نمی شوند. کاراکترتان را از میان معابر عبور دهید تا بهترین استراتژی را برای دفاع از گروهتان در مقابل دشمنان پیدا کنید. از ترکیب مهارت های ویژه تان استفاده کنید تا آن ها را در هم بشکنید.

برخی از ویژگی های بازی Dungeon Legends:

  • مبارزات واقعی در مقابل دیگر بازیکنان
  • وارد کلن شوید و سیاه چاله ها را تسخیر کنید
  • در بازی های دو به دو مبارزه کنید
  • رایگان بودن تمام حالت های بازی
  • با دوستانتان تیم تشکیل دهید و زندان ها را در حالت دو نفره جستجو کنید
  • با دیگر بازیکنان گفتگو کنید
  • گرافیک خیره کننده
  • شرکت مبارزات آنلاین
  • حجم کم و امکان بروزرسانی رایگان
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقه هیولا ها Monster Truck Racing 1.5.0 + دیتا

دانلود بازی مسابقه هیولا ها Monster Truck Racing

Monster Truck Racing نام یک بازی 3 بعدی فوق العاده زیباست که به تازگی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. در این بازی اندروید شما پشت فرمان یک هیولای واقعی خواهید نشست و در نهایت وارد مسابقاتی خواهید شد که برای کسب رتبه ی نسخت باید از روی موانع مختلفی که در یک پیست خاکی قرار دارند بپرید. این بازی نه تنها از صداگذاری فوق العاده زیبایی برخوردار است که صدای غرش خودرو ها را همانند واقعیت برای شما شبیه سازی می کند بلکه از گرافیک فوق العاده جذاب و کاملی نیز برخوردار است که می تواند در نگاه اول چشمان شما را به خودش جذب کند. این بازی هم بصورت آنلاین قابل اجراست و هم بصورت آفلاین به این معنی که پس از دانلود، نصب و کپی کردن دیتا گیم بازی می توانید بدون نیاز به اینترنت بازی اندروید Monster Truck Racing را اجرا و از آن لذت ببرید اما درصورتی که قصد داشته باشید لذت بیشتری از بازی ببرید می توانید با اتصال به اینترنت با رقبای آنلاینی که در سراسر دنیا قرار دارند به رقابت بپردازید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این گیم زیبا تنوع زیاد در ماشین هاست بنابراین می توانید با انتخاب ماشین های مختلف بازی را از حالت یکنواختی خارج کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید شاه دزد King of Thieves 2.16

بازی اندروید شاه دزد King of Thieves

King of Thievesشاه دزد نام یک بازی اندروید آنلاین (به اینترنت نیاز دارد) فوق العاده سرگرم کننده و جذاب است که توسط شرکت ZeptoLab در گوگل پلی و در دسته بازی های استراتژیکی (سایر بازی های استراتژیکی اندروید) منتشر شده و تاکنون بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و با کسب امتیاز 4.5 از 5.0 توانسته نام خود را در بین محبوب ترین بازی های اندروید قرار دهد. جواهرات را بدزدید، ساختمان های دفاعی بسازید و در جنگ های مختلف در یک ترکیب منحصر به فرد از بازی های آنلاین (مسابقات pvp) پیروز شوید. با بیش از 50 میلیون کاربر آنلاین بازی King of Thieves در سراسر جهان رقابت کنید و قبیله خود را از دزدان مختلف ایجاد کنید و دشمنانتان را شکست دهید و طلا های آن ها را به سرقت ببرید. در این بازی سرگرم کننده اندروید شما باید اثبات کنید که باهوش ترین و ماهر ترین دزد در جهان هستید! لطفا توجه داشته باشید که این بازی بسیار اعتیاد آور است و به ناچار منجر به افزایش تعداد دوستان آنلاین شما در این بازی می شود.

ویژگی های بازی King of Thieves:
– سرقت چیز های گرانبها. سرقت ها سرگرم کننده هستند! طلا و جواهرات را از دیگر بازیکنان برای تبدیل شدن به ثروتمندترین دزد در جهان جمع آوری کنید
– از غارت های خود دفاع کنید. یک سیاه چال دفاعی طراحی کنید و گنج های خود را برای جلوگیری از سرقت از دیگران در آن قرار دهید
– سفر و اکتشاف. چابکی خود را از طریق 112 مرحله تک حالته و یا با شیرجه رفتن به جهانی زیرزمینی از محتوای ایجاد شده توسط کاربران دیگر امتحان کنید
– و…

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی استراتژیکی امپراطوری و متفقین Empires and Allies 1.34.990375

امپراطوری و متفقین Empires and Allies

Empires and Allies|امپراطوری و متفقین یک بازی استراتژیکی فوق العاده زیباست که توسط شرکت بازی سازی Zynga روانه بازار بازی های اندروید شده است. به دوستان خود بپیوندید، ارتش عظیمی متشکل از تانک ها، توپ ها و هواپیما ها تشکیل دهید، برج و قلعه های دفاعی بنا کنید و آماده جنگ های هیجانی شوید. دنیا را از سازمان شیطانی GRA نجات دهید و در مقابل حملات و انتقامات آن ها ایستادگی کنید. در ابتدای بازی امپراطوری و متفقین شما باید پایگاهی کوچک تاسیس کنید و با جمع آوری منابع ارتش و امپراطوری خود را تقویت کنید. ارتش خود را از طیف عظیمی از سلاح های کشنده و مجهز تشکیل دهید و از سلاح‌ های مدرن شامل بمب‌ های هسته‌ ای و موشک‌ استفاده کنید. با ارتش خود به امپراطوری های دیگر حمله کنید و منابع و سلاح های آن ها را غارت کنید تا حکومت خود را قوی تر کنید. نیرو های دشمن هم به شما یورش می برند و باید در برابر ارتش آن ها ایستادگی کنید و اجازه تصرف امپراطوری خود را به آن ها ندهید. بازی Empires and Allies نیازی به دیتا گیم ندارد (بازی های بدون دیتا) اما این بازی آنلاین (بازی های آنلاین اندروید) است و برای اجرا شدن به اینترنت نیاز دارد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقه ای Mini Racing Adventures 1.12.1 برای اندروید

Mini Racing Adventures

Mini Racing Adventures نام یک بازی مسابقه ای چند نفره با گرافیک 3D است که توسط شرکت بازی سازی Minimo در گوگل پلی منتشر شده است و کاربران اندرویدی نیز با اختصاص امتیاز 4.3 از 5.0 از این بازی زیبا قدردانی کرده اند. در مسابقه های کوتاه چالش برانگیز برای باز کردن مجموعه عظیم و متنوع ماشین ها که شامل 26 نوع منحصر به فرد می باشد که هر کدام نیز ویژگی های خاص خود را دارند، در سرتاسر مسیر های 12 مرحله پرماجرا موجود در این بازی مسابقه ای سفر کنید. وسایل نقلیه مختلف زیادی برای انتخاب وجود دارند از موتور سیکلت گرفته تا کامیون ها که هر کدام از آن ها نیز قابل ارتقا هستند و به کاربران اجازه می دهند تا با 5 بار ارتقا خودرو ها توانایی های خود را برای پیشرفتن در مراحل بالاتر ببرند. اگر برای دانلود و نصب بازی اندروید Mini Racing Adventures دو دل هستید بهتر است بدانید که این بازی کم حجم که حتی به دیتا گیم و اینترنت هم نیازی ندارد (سایر بازی های بدون دیتا) تا کنون بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است پس مطمئن باشید این بازی به اندازه ای سرگرم کننده و جذاب است که می تواند شما را متقاعد سازد آن ها را به دوستانتان نیز معرف کنید.

ویژگی های بازی Mini Racing Adventures:

  • قابلیت بازی بصورت آنلاین و چند نفره (سایر بازی های آنلاین اندروید)
  • بازی بصورت آفلاین و مسابقه با CPU
  • فیزیک بی نظیر و واقع بینانه
  • تصاویر و گرافیک خیره کننده 3D
  • قطعات خودرو قابل ارتقا هستند
  • تنظیم کنترلر های بازی
  • قابلیت به اشتراک گذاری امتیاز های کسب شده توسط شما در رسانه های اجتماعی مانند Facebook
  • کاملا رایگان
  • عدم نیاز به دیتا گیم
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

بازی مزرعه داری Township 4.5.2 برای اندروید

بازی مزرعه داری Township برای اندروید

Township نام یک بازی اندروید فوق العاده محبوب و زیباست که موفق به کسب امتیاز 4.6 از 5.0 از کاربران گوگل پلی شده و بیش از 10 میلیون بار دانلود و نصب شده است. این بازی اندروید یک ترکیب منحصر به فرد و عالی از روند شهرستان سازی و کشاورزی است. شهرستان رویایی خود را در ذهنتان تصور کنید و آن را با اقدامات مختلف به واقعیت تبدیل کنید پس همین حالا شروع کنید! محصولات کشاورزی مختلف و متنوع را در مزارع پرورش دهید و در نهایت آن ها را برداشت کنید، آن ها را در تاسیسات خود آماده فروش کنید و حتی کالا های مختلف را برای توسعه شهرستانتان بفروشید. در بازی کارتونی Township باید برای کسب درآمد بیشتر با کشورهای عجیب و غریب هم تجارت کنید. حتی لازم است رستوران ها، سینما ها و دیگر ساختمان های لازم برای یک جامعه و تبدیل آن به بهترین محل برای زندگی را تاسیس کنید. این گیم اندروید با وجود تنوع فراوان و گیم پلی فوق العاده سرگرم کننده با حجم نسبتا کمی برخوردار است البته توجه داشته باشید که بازی Township آنلاین است (سایر بازی های آنلاین اندروید) و برای اجرا به اتصال به اینترنت نیاز دارد.
در معدن ها برای کشف و بدست آوردن منابع و پیدا کردن آثار باستانی گران قیمت کاوش و جستجو کنید، باغ وحش ها را تاسیس کنید و برای گسترش آن ها اقدام به جمع آوری حیوانات از سراسر جهان کنید.

ویژگی های بازی Township:
– وجود ساختمان ها و دکوراسیون های مختلف که شما می توانید از آن ها برای ایجاد شهر رویایی خود استفاده کنید
– پرورش محصولات مختلف و سپس آماده سازی آن ها در کارخانه ها
– وجود حیوانات دوست داشتنی که برای ادامه زندگی به مراقبت شما نیاز دارند
– وجود معدن های مختلف و امکان کشف آثار باستانی
– و…

آیا برای تبدیل شدن به یک کشاورز و رئیس روستا آماده هستید؟ پس همین حالا این بازی زیبا را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید!

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی اندروید والیبال ساحلی Beach Volleyball 2016 1.2.8

بازی اندروید والیبال ساحلی Beach Volleyball 2016 برای اندروید

Beach Volleyball یک بازی فوق العاده جالب است که توسط شرکت بازی سازی VTree Entertainment در گوگل پلی و در دسته بازی های ورزشی منتشر شده است. آیا برای شرکت در مسابقات والیبال ساحلی بگونه ای که هرگز مشابه آن را تجربه نکرده اید آماده هستید؟؟!!! خوب پس خود را آماده کنید زیرا شما یکی از بهترین و در عین حال کم حجم ترین بازی های والیبال ساحلی را تجربه خواهید کرد. تیم مورد علاقه خود را برای شروع انتخاب کنید و صدای جمعیت که تیم شما را تشویق می کنند بشونید تا روحیه بیشتری بگیرید و بتوانید از دوستان خود در مسابقات آنلاین پیشی بگیرید. پاس، حمله، بلوکه کردن توپ، آبشار و سایر حرکات وابیبال را به خوبی انجام دهید تا در مسابقات قهرمانی پیروز شوید و جایزه را برای کشور خود بدست آورید و آن را به خانه ببرید. همانطور که گفه شده این بازی از نظر حجم بسیار سبک است و نیازی به دانلود دیتا گیم ندارد (سایر بازی های بدون دیتا گیم) که همین موضوع باعث محبوبیت بازی اندروید Beach Volleyball شده است. اگر بخواهیم برخی از ویژگی های اصلی بازی والیبال ساحلی را ذکر کنیم می توان به محیط کاملا 3D بازی، قابلیت انتخاب از بین 16 تیم بین المللی مرد یا زن، تغییر سرعت بازی: طبیعی، متوسط، سریع و یا سریع ترین سرعت ممکن که بسته به مهارتتان یکی از این حالات را باید انتخاب کنید، صداگذاری دقیق و هیجان انگیز، قابلیت شرکت در مسابقات آنلاین (پیشنهاد ویژه: بازی های آنلاین اندروید)، بروزرسانی مداوم، محدوده حرکتی نسبتا زیاد و قابلیت اجرا برروی تمامی دستگاه های اندرویدی حتی دستگاه های ضعیف، بازی در 5 محیط عجیب و غریب در سراسر جهان، وجود حالت های مختلف: تک نفره، چند نفره و حالت مسابقات، تغییر حالات چهره و ویژگی های بازیکنان: مدل مو، رنگ مو و… اشاره کرد.
فرصت را از دست ندهید و همین حالا آخرین ورژن بازی Beach Volleyball را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جت اسکی برای اندروید Riptide GP: Renegade 1.1.0

بازی جت اسکی برای اندروید Riptide GP: Renegade

Riptide GP: Renegade یکی از بهترین و زیباترین بازی های ورزشی اندروید است که توسط شرکت بازی سازی Vector Unit در دسته بازی های مسابقه ای در گوگل پلی منتشر شده است. در این بازی اندروید فوق العاده هیجان انگیز شما باید در مسابقاتی غیرقانونی شرکت کنید که هر لحظه ی آن میزان آدرنالین خون شما را چندین برابر می کند. شما در بازی جت اسکی باید هنگام عبور از آبشار های عظیم از مرگ فرار کنید، پلیس ها را که تعدادشان هم کم نیست از طریق آبراه های عمومی گول بزنید و از چنگال قانون فرار کنید و به مسابقه ادامه بدهید و در نهایت با سرعت فوق العاده خطرناک از امواج فزاینده عبور کنید. به هیچ عنوان Riptide GP: Renegade را از ندهید چون این بازی علاوه بر گرافیک فوق العاده بالا، گیم پلی خلاقانه، وجود مراحل و مسابقات آنلاین (سایر بازی های آنلاین اندروید)، گرافیک 3 بعدی و مراحل متنوع و جذاب بدون دیتا گیم عرضه شده است.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3