دانلود نرم افزار ساخت حرفه ای تصاویر کلاژ Photo Collage Maker 1.6

دانلود نرم افزار ساخت حرفه ای تصاویر کلاژ Photo Collage Maker 1.6

با دانلود نرم افزار بسیار مفید برای ساخت عکس های کلاژ موافق هستید؟با ما همراه باشید تا با معرفی Photo Collage Maker 1.6 یک برنامه کامل داشته باشید. اگر شما هم از دوست داران شبکه های اجتماعی از جمله شبکه ذبه اشتراک گذاری عکس اینستاگرام باشید ، حداقل یک بار با واژه ی کلاژ برخورد داشته اید ، کلاژ به چه معناست؟ برای پاسخ دهی به این پرسش به ویکیپدیا مراجعه می کنیم تا معنا و مفهوم کلی آن را دریابیم :

“چسبانه‌کاری یا کلاژ (به فرانسوی: Collage) روشی در تولید آثار تجسمی است که در آن مصالح و مواد مختلف (چون کاغذهای رنگی، مقوا، پارچه، ریسمان، بریده روزنامه، عکس و جز اینها) را بر سطح بوم، تخته یا مقوا با ترکیب توامان و مناسب می‌چسبانند. و گاه با نقاشی و طراحی به تکمیل آن می‌پردازند. به اثری که از چسبانه‌کاری به دست‌می‌آید چسبانه می‌گویند. ”

امروزه در دنیای مجازی ، کلاژ ها به معنای تصاویری به هم پیوسته با آرایشی فانتزی هستند که به صورت هنری در کنار هم قرار گرفته و تشکیل یک عکس مستقل را می دهند. برای ایجاد کلاژ توسط نرم افزارهای ویرایشی عکس ، نیازمند صرف زمان بسیاری هستید ؛ همچنین ممکن است در انتها از نتیجه ی کار که معمولاً تصویری ساده خواهد بود راضی نباشید. برای خلق کلاژهای هنری خارق العاده به صورت حرفه ای ، لازم اسا از اپلیکیشن مربوط به این کار استفاده کنید. اگر در سیستم عامل ویندوز یا مک باشید ، برای ایجاد کلاژ می توانید از وب سایت آنلاین سازنده کلاژ استفاده کنید ؛ اما در این مطلب از سایت نیو فور اندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یک نرم افزار کلاژ میکر آشنا کنیم تا قادر باشید در دستگاه های خود به صورت مستقیم کلاژهایی بسیار زیبا را بسیازید. با ما همراه باشید.

تصاویر کلاژ

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Photo Collage Maker روشی آسان و دوست داشتنی جهت آماده سازی کلاژهای بی نظیر و همچنین ویرایش تصاویر شماست ، به کمک این نرم افزار می توانید تنها با وراد کردن تعدادی از عکس های مورد نظر خود ، با استفاده از افکت ها و استیکرهای جذاب و همچنین بک گراندهای دوست داشتنی ، در عرض چند ثانیه کوتاه تصاویر کلاژ زیبایی را خلق کنید. Photo Collage Maker مناسب ترین نرم افزار ایجاد کلاژهای فانتزی با قاب هایی بی نظیر است که در انتها یک تصویر بی نظیر و بسیار حرفه ای را برایتان آماده می سازد. این نرم افزار با یک طراحی ساده و دوست داشتنی ، قدرتمندرین ابزارهای ویرایش تصویر و همچنین آماده سازی کلاژ را در اختیارتان قرار می دهد. این نرم افزار در مجموع دارای بیش از 120 عدد قاب زیبا ، امکانات گسترده در تغییر رنگ لبه تصاویر و قطعات کلاژها ، قابلیت های بسیار در اضافه کردن متن و استیکر ، فیلترهای بی نظیر و همچنین قابلیت های گسترده در به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی است.

نرم افزار Photo Collage Maker

 

نرم افزار عکس کلاژ

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : 16.3 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

نرم افزار ریکاوری فایل های پاک شده اندروید - Undeleter Recover Files نرم افزار ریکاوری فایل های پاک شده اندروید – Undeleter Recover Files

دانلود نرم افزار کاربردی Super Clock Widget 6.4 دانلود نرم افزار کاربردی Super Clock Widget 6.4

دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر نسخه رسمی اندروید دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر نسخه رسمی اندروید

دانلود نرم افزار نمایش مصرف باتری kulls Battery Widget v1.6 دانلود نرم افزار نمایش مصرف باتری kulls Battery Widget v1.6

دانلود نرم افزار مفید و هوشمند Smart tools v1.5.4 دانلود نرم افزار مفید و هوشمند Smart tools v1.5.4

دانلود نرم افزار ویدجت های زیبا برای هوم اسکرین Widgets Pro دانلود نرم افزار ویدجت های زیبا برای هوم اسکرین Widgets Pro

دانلود نرم افزار ایجاد طرح | Sketch 7.6.A.1.1 دانلود نرم افزار ایجاد طرح | Sketch 7.6.A.1.1