دانلود نرم افزار نمایش فایل ها آفیس در اندروید | Kingsoft Office + PDF 6.0.3

دانلود نرم افزار نمایش فایل ها آفیس در اندروید | Kingsoft Office + PDF 6.0.3

اسناد و فایل هایی که توسط برنامه های آفیس تهیه می شوند همیشه در بین مردم مختلف در سراسر جهان از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردار بوده اند و می توان این اسناد را در هر جایی چه در مکان های آموزشی و مدارس و چه در شرکت های بزرگ دید. حالا اگر دوست دارید که فایل های آفیس و همچنین PDF را با گوشی موبایل خود مطالعه کنید یکی از بهترین نرم افزار هایی که می تواند این کار را برای شما ممکن کند نرم افزار Kingsoft Office + PDF 6.0.3 است. این نرم افزار می تواند براحتی و با کیفیتی فوق العاده بالا تمامی فایل هایی که توسط نرم افزار آفیس تهیه شده اند و همچنین تمامی کتاب های پی دی اف را به نمایش گذارد. این نرم افزار همچنین توانایی به اشتراک گذاری فایل های آفیس و پی دی اف را دارد.

 Kingsoft Office + PDF 6.0.3 برای اندروید

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

شاید برای شما هم این سوال بوجود آید که آیا این نرم افزار با فایل هایی که توسط کامپیوترهای شخصی نوشته و تهیه شده اند نیز سازگار است، در جواب باید بدانید که Kingsoft Office + PDF با تمامی فایل ها، حتی فایل هایی که دارای ضمیمه های صوتی و تصویری هستند سازگاری کامل دارد و حتی زمانیکه تبلت یا گوشی موبایل خود را بصورت افقی در دست بگیرید، می توانید با اندازه ای بزرگ، فایل مورد نظر خود را بصورت کامل مشاهده کنید. یکی دیگر از بهترین ویژگی های این نرم افزار وجود گزینه های مختلف موجود در نسخه اصلی نرم افزار Office است برای مثال شما می توانید یک متن را به بخش های مختلفی تقسیم کنید تا در خواندن آن با مشکل مواجه نشوید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به سازگاری کامل با فونت های مختلف و از همه مهم تر زبان فارسی می باشد و همین موضوع باعث شده است این نرم افزار گزینه مناسبی برای فارسی زبانان باشد. Kingsoft با حجم کمی که دارد و سازگاری کاملی که با نمودارها و تصاویر دارد و همچنین قابلیت نمایش فایل های PDF و Excel، Word، PowerPoint و … را می توان بهترین گزینه برای گوشی های موبایل اندرویدی دانست.

 Kingsoft Office + PDF 6.0.3

 

دانلود  Kingsoft Office + PDF 6.0.3

 

نمایش فایل ها آفیس در اندروید | Kingsoft Office + PDF 6.0.3

 

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : 21 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود نرم افزار ساخت حرفه ای اسلایدشو اندروید Photo Slideshow Maker دانلود نرم افزار ساخت حرفه ای اسلایدشو اندروید Photo Slideshow Maker

دانلود نرم افزار دی اس فایل | DS File 4.9.1 دانلود نرم افزار دی اس فایل | DS File 4.9.1

دانلود نرم افزار لانچر زیبا Nova Launcher دانلود نرم افزار لانچر زیبا Nova Launcher

دانلود نرم افزار همراه بانک صادرات جدید دانلود نرم افزار همراه بانک صادرات جدید

دانلود برنامه تماشای فیلم نتفلیکس Netflix 5.1.1 دانلود برنامه تماشای فیلم نتفلیکس Netflix 5.1.1

دانلود نرم افزاری عالی ماه مبارک رمضان Ramadan Phone 2014 دانلود نرم افزاری عالی ماه مبارک رمضان Ramadan Phone 2014

دانلود موزیک پلیر ان آر جی | NRG Player 2.0.2e دانلود موزیک پلیر ان آر جی | NRG Player 2.0.2e