دانلود نرم افزار بهینه سازی حرفه ای مصرف باطری Snapdragon

دانلود نرم افزار بهینه سازی حرفه ای مصرف باطری Snapdragon

 دانلود نرم افزار کاهش مصرف باطری برای اندروید

نرم افزار های اندروید

 آیا از مصرف بالای باتری گوشی و تبلت اندرویدی خودتان ناراضای هستید و می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید مصرف باتری خود را کاهش دهید؟در اینجا قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با اپلیکیشنی جدید جهت بهینه سازی مصرف انرژی سیستم عامل آندروید آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

Snapdragon™ BatteryGuru نام اپلیکیشنی جدید جهت بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش عمر باطری در سیستم عامل آندروید است ، همانگونه که احتمالا می دانید ، اسمارت فون ها و تبلت های جدید در سال های اخیر از پردازنده های قدرتمند Snapdragon بهرمند هستند ، Snapdragon™ BatteryGuru به طور خاص قادر است با اعمال تغییراتی هوشمندانه ، میزان نگهداری انرژی در اینگونه دستگاه ها را تا حد بسیاری افزایش دهد. بنابراین با استفاده از این اپلیکیشن ، می توانید با یک بار شارژ کردن دستگاه های خود ، مقدار ساعات بیشتری را با آن ها کار کنید ، این اپلیکیشن به شما می آموزد که چگونه با دستگاه های خود با پردازنده ی Snapdragon کار کنید تا میزان عمر باطری در آنان افزایش یابد ، البته این عمل بدون از کار انداختن اپلیکیشن ها انجام می شود ! لازم به ذکر است که تمامی تنظیمات هوشمندانه و به صورت خودکار انجام می گیرد و هیچ نیازی به تنظیمات کاربر نیست. پس از آنکه 2 الی 4 روز از نصب Snapdragon BatteryGuru طی شد ، این اپلیکیشن مصرف میانگین کاربر از دستگاه را می آموزد و توصیه های خود را جهت افزایش بازدهی باطری دستگاه به اطلاع کاربر می رساند. امیدواریم لذت ببرید.

Snapdragon™ BatteryGuru2

 

دانلود رایگان برای اندروید

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : 5.8 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود نرم افزار فایل منیجر ورژن کامل Root Explorer 3.1.1 دانلود نرم افزار فایل منیجر ورژن کامل Root Explorer 3.1.1

دانلود نرم افزار ترول ModFace Free 2.10 دانلود نرم افزار ترول ModFace Free 2.10

دانلود نرم افزار شبیه سازی اندروید به ویندوز 10 با Window 10 Theme 1.1 دانلود نرم افزار شبیه سازی اندروید به ویندوز 10 با Window 10 Theme 1.1

دانلود نرم افزار یوتیوب | YouTube 11.41.56 دانلود نرم افزار یوتیوب | YouTube 11.41.56

دانلود نرم افزار بک آپ گیری آسان Ease Backup 1.04 دانلود نرم افزار بک آپ گیری آسان Ease Backup 1.04

بازی های اندروید از جمله کلش آف کلنز با بازی های اندروید از جمله کلش آف کلنز با

دانلود نرم افزار نقشه مترو تهران سال 92 برای موبایل دانلود نرم افزار نقشه مترو تهران سال 92 برای موبایل